Gravatar

#11 evermind 15 år siden

Præcis, eller Julemanden. Han har nogle foruroligende komplekser, denne Peter.

Han kunne ikke engang gætte min vægt, det kan ham gutten inde på Bakken i det mindste! :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#12 elwood 15 år siden

Det lidt ligesom hende Ikea damen på deres side ikke, hun kan satme heller ikke svare på noget som helst, ninja vs. Pirates bør alle "svare" robotter på hjemmesider, ha et svar programmet til!
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#13 Yoda 15 år siden

Jeg stillede Peter følgende spørgsmål, som let kunne besvares: "Er du dum, Peter?".

Jeg fik dette - lettere kryptiske og komma-retarderede - svar: "Den der ikke tror at på at sjålene er tæt på vær venlig at forlade stedet."

Sjålene? Hvad fanden er "sjålene"? Op i røven med Peter!

Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#14 Lord Beef Jerky 15 år siden

Jeg har faktisk hørt, at Peter er død, og hans lillebrors søn, Jesper-Michael, har overtaget hans business.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#15 elwood 15 år siden

Jeg troede det var Jacob Holms forsvundne tvillinge bror?
Gravatar

#16 Lord Beef Jerky 15 år siden

Måske er det Jacob Holms forsvunde tvillingebrors lillebrors søn, Jesper-Michael?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#17 elwood 15 år siden

Jeg er ret sikker på wupti pede er hans kunstner navn.
Gravatar

#18 Ericmase 15 år siden

Okay. Vidste ikke det kunne være så kedeligt. SORRY!!!!!!!! :)
The Movie Nerd is here...
Gravatar

#19 Åkepool 15 år siden

#11 - Ja han godt nok skarp, ham gutten der engang stod på Bakken og gættede folks vægt.
Han ramte min vægt præcis. Og ikke noget med at runde op eller ned, han tog den med komma 5, altså 87,5 (mange år og endnu flere kilo siden).
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#20 evermind 15 år siden

#18 Du skal ikke være ked af det, nu begynder tråden jo at blive sjov. :)

#19 Hehe, jeg prøvede ham desværre aldrig (ja ja, det lyder forkert ...), synes bare, det var lidt sjovt at bruge eksemplet i sammenhængen. ;)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: