Det lidt ligesom hende Ikea damen på deres side ikke, hun kan satme heller ikke svare på noget som helst, ninja vs. Pirates bør alle "svare" robotter på hjemmesider, ha et svar programmet til!
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#11 - Ja han godt nok skarp, ham gutten der engang stod på Bakken og gættede folks vægt. Han ramte min vægt præcis. Og ikke noget med at runde op eller ned, han tog den med komma 5, altså 87,5 (mange år og endnu flere kilo siden).
So, at last we meet for the first time for the last time.
#11 evermind 15 år siden
Han kunne ikke engang gætte min vægt, det kan ham gutten inde på Bakken i det mindste! :)
#12 elwood 15 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#13 Yoda 15 år siden
Jeg fik dette - lettere kryptiske og komma-retarderede - svar: "Den der ikke tror at på at sjålene er tæt på vær venlig at forlade stedet."
Sjålene? Hvad fanden er "sjålene"? Op i røven med Peter!
#14 Lord Beef Jerky 15 år siden
#15 elwood 15 år siden
#16 Lord Beef Jerky 15 år siden
#17 elwood 15 år siden
#18 Ericmase 15 år siden
#19 Åkepool 15 år siden
Han ramte min vægt præcis. Og ikke noget med at runde op eller ned, han tog den med komma 5, altså 87,5 (mange år og endnu flere kilo siden).
#20 evermind 15 år siden
#19 Hehe, jeg prøvede ham desværre aldrig (ja ja, det lyder forkert ...), synes bare, det var lidt sjovt at bruge eksemplet i sammenhængen. ;)