Det er en virtuel spådom der næsten heletiden svarer rigtigt! Sjældent forkert. Altså foreksempel spurgte jeg "Hvad hedder skolen, som jeg går på?" og den svarede så "Endrupskolen", som der er helt rigtigt! SCARY! :-O
1. Du/i skriver anmodningen sådan her: Peter, svar venligst paa foelgende: (og bogstaverne SKAL være med de bogstaver (altså paa) og :-tegnet skal være der!)! Anmodningen kan også være sådan her: Peter, svar venligst: . :)
2. Efter det skriver i så spørgsmålet. FX: "Hvad hedder min fætter?". :)
ADVARSEL! Hvis du skriver anmodningen forkert, så vil han ikke svarer på noget et stykke tid til du/i falder til ro igen. Det har jeg selv prøvet. :)
#1 Ericmase 15 år siden
Det er en virtuel spådom der næsten heletiden svarer rigtigt! Sjældent forkert. Altså foreksempel spurgte jeg "Hvad hedder skolen, som jeg går på?" og den svarede så "Endrupskolen", som der er helt rigtigt! SCARY! :-O
1. Du/i skriver anmodningen sådan her: Peter, svar venligst paa foelgende: (og bogstaverne SKAL være med de bogstaver (altså paa) og :-tegnet skal være der!)! Anmodningen kan også være sådan her: Peter, svar venligst: . :)
2. Efter det skriver i så spørgsmålet. FX: "Hvad hedder min fætter?". :)
ADVARSEL! Hvis du skriver anmodningen forkert, så vil han ikke svarer på noget et stykke tid til du/i falder til ro igen. Det har jeg selv prøvet. :)
HELD OG LYKKE! :D
#2 cans 15 år siden
#3 Highland Park 15 år siden
#4 zombieman 15 år siden
Er dette fup?
Peter svarer omformuler venligst spørgsmålet
lol ja det fungere rigtig godt
#5 Ericmase 15 år siden
#6 Highland Park 15 år siden
Jeg har prøvet et par gange, og Peter kender ikke svaret på en skid. Han er bare en dvask lurendrejer.
#7 evermind 15 år siden
Han burde hedde Dick i stedet ...
#8 Highland Park 15 år siden
#9 wimmie 15 år siden
Godt man ikke giver Peter penge ;)
#10 Highland Park 15 år siden
Det minder mig lidt om Gud. ;)