Gravatar

#11 davenport 20 år siden

hvad handler de om??
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 HeavyClaus 20 år siden

Jeg har også lige fået den lækre boks og syntes de 2 første film er rigtig gode og de 2 sidste acceptable :-)

Første film handler om 2 brødre, hvis ven bliver slagtet af "The Tall man" som arbejder på en kirkegård. de 2 brødre finder ud af at The Tall man laver de døde om til små dværge (ligner Star Wars Jawa'er) som han bruger som tjenere i vores og hans egen verden... :-)

I den og resten af filmene følger man dem i jagten på the Tall man :-)

Filmene er ret speciele... Man kan aldrig vide hvad der er ægte eller hvad der er drøm, lidt ligesom freddy filmene...

Desuden er The Spheres geniale... De kugler han bruger til at slagte folk, ved at de bore sig fat i hovedet på ofrene og suger hjernemassen ud :P
Gravatar

#13 HeavyClaus 20 år siden

Det kan siges at de er lavet af Don Coscerelli som også har lavet Bubba Ho-Tep og det kan godt ses!
Gravatar

#14 lasse78 20 år siden

Hvis i ikke syntes om filmene vil jeg godt købe dem, behøver ikke indpakning ;)

Hvad betaler man i fragt osv fra play.com

http://lasseelkjaer.dk/
Gravatar

#15 JannikAnd 20 år siden

Nada! Men der er en svag risiko for told - dog er jeg aldrig blevet "udsat".
Gravatar

#16 jacob_uno 20 år siden

#14 Du kan også få dem hos Play uden indpakningen til blot 8.99£
http://www.play.com/play247.asp?pa=srmr&page=t...
Chenny!
Gravatar

#17 stefsims 20 år siden

#5 Fortæl det til dem der i gamle dage købte B&O på grund af indpakningen og fik noget Philips med noget designet glas/plastik omkring ;)
That movie has warped my fragile little mind.
Gravatar

#18 Captain Vallo 20 år siden

#12+13
Nu begynder jeg at blive fristet.
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#19 filmz-yoshimura 20 år siden

Ja, jeg kunne altså heller ikke nære mig. Det for billigt til, at jeg ville lade det gå min næse forbi. Men når man nu er til gys og gru, kan man vel ikke gå helt galt i byen med sådan en fætter.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#20 zombieman 20 år siden

ja efter min mening er det en gyserserie som fortjener lige så meget respekt som foreksempel Nightmare on elmstreet, Fredag d. 13 og halloween.
Lick my plate you dog dick

Skriv ny kommentar: