Gravatar

#21 HeavyClaus 20 år siden

Helt enig, og Phantasm's efterfølgere holder meget bedre end nogen af de andre seriers efterfølgere...
Gravatar

#22 elwood 20 år siden

nu jeg sku også nysgerig den der indpakning er det metal, eller er det en papting ?

men jeg skal nok holde lidt igen efter og ha bestilt film noir box 1 og 2.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#23 HeavyClaus 20 år siden

Plastik :P
Gravatar

#24 zombieman 20 år siden

det skal også lige nævnes at ettern har et fantastisk score
Lick my plate you dog dick
Gravatar

#25 davenport 20 år siden

PLASTIC?????

- troede sku da det var metal... øv!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#26 HeavyClaus 20 år siden

Man kan ikke få det hele :-) (ikke til 175 hvertfald)

Jeg vidste inden jeg købte at den var plastik da jeg havde set den i virkeligheden :-)
Gravatar

#27 lasse78 19 år siden

Så fik jeg også købt boxen, dog ikke sphere versionen, OG må tilstå.
Damn det er en fed serie og ekstra materialet er totalt vildt.

The tall man ruels.

Jeg er ret facineret af konceptet og måden historien udvikler sig. Og så er jeg helt fjollet med The tall man. En rigtig værdig superskurk, med den feeeeede stemme, elsker hans creepy onliners, som så i 3'eren udvikler sig til længere replikker, SOM HOLDER HELE VEJEN IGENNEM 8)

Dog er det total 80'er, især i tredie film.... Men det gør ikke noget, jeg er i forhånden rimelig træt af vores nymodens teen-horrors, så Phantasm er DEJLIG nostalgi, lige som jeg husker det fra min spæde barndom. Og lad mig også fremhæve de dejlige splat effekter. Masser af gult slim, grøn materie, slimede dværge og 4 løbet pump action.

Men stadig vil jeg tro at mange unge som er vokset op med 90'ernes teen horror ikke vil syntes helt om filmene, især på grund af at de til tider er RET low-budget og skuespillet til tider ikke er det bedste.
Men filmene OSER af charme og historien udvikler sig gradvist med afsnitene. Jeg har stadig ikke set det fjerde og sidste afsnit af sagaen, og må sige at jeg glæder mig MEGET til at nyde afsnittet og sammentidig få en masse svar på ting som er sket i løbet af de andre film.
http://lasseelkjaer.dk/

Skriv ny kommentar: