Jeg har bestemt mig for at jeg bør købe mig et nyt fjernsyn og håber på lidt hjælp herfra. I Bilka har de et Philips 28" 16:9 (model PW5407) til 2599 kr. Er dette et godt fjernsyn til prisen?
Og er 16:9 og widescreen præcis det samme? Og hvad er 'superflat blackline FX-billedrør 10W (RMS)'?
Det lyder som et godt TV til prisen. 16:9 er det samme som Widescreen, men der findes andre Widescreen formater end 16:9. Men 16:9 er dog standard. Så ja det er Widescreen, hvis det er formatet på skærmen.
Omkring billedrøret, så er det et godt kvalitetes billedrør fra starten af 90'erne, som Philips har dyrket som standard, især på deres tidlige matchline serier. Du går nok ikke galt med det fjernsyn til den pris.
---------------------------------------- No tears, please. It's a waste of good suffering
En af mine kammerater har dette TV, og det er ganske fint til prisen.
Billedet er fint og roligt, der er plads til 3 eksterne enheder, fjernbetjeningen er nem og overskuelig (som Philips har en god tradition for) og det klarer NTSC ganske glimrende.
Tak for hjælpen, det lyder som et fornuftigt køb så. Nu er det i hvert fald købt.
Mine forældre var så flinke at køre til Bilka (1 times køresel hver vej for dem) mens jeg var på arbejde og købe det for mig :) Men Bilka havde ikke fået dem leveret i dag (de blev udsolgt i går), så jeg får det først på søndag. Jeg fik det til 2500 kr pga priskrig, så det var jo godt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg ved at El-Giganten har den normalt til 2899 kr., men har da set den i reklamen til 2499 kr oppe til flere gange den senere tid. Måske en model der på vej ud af markedet...
Min samling: http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#1 lagoni 21 år siden
Og er 16:9 og widescreen præcis det samme? Og hvad er 'superflat blackline FX-billedrør 10W (RMS)'?
(billede fra bilkas avis, pdf-format)
På forhånd tak.
#2 filmz-female cenobite 21 år siden
Men 16:9 er dog standard.
Så ja det er Widescreen, hvis det er formatet på skærmen.
Omkring billedrøret, så er det et godt kvalitetes billedrør fra starten af 90'erne, som Philips har dyrket som standard, især på deres tidlige matchline serier. Du går nok ikke galt med det fjernsyn til den pris.
No tears, please. It's a waste of good suffering
#3 filmz-Kadann 21 år siden
Billedet er fint og roligt, der er plads til 3 eksterne enheder, fjernbetjeningen er nem og overskuelig (som Philips har en god tradition for) og det klarer NTSC ganske glimrende.
#4 filmz-Jessmoeller 21 år siden
Tjek deres hjemmeside...
Men hvis det skulle være 28" ville jeg heller smide pengene efter 28pw8609. Det er et nice TV
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#5 lagoni 21 år siden
Mine forældre var så flinke at køre til Bilka (1 times køresel hver vej for dem) mens jeg var på arbejde og købe det for mig :) Men Bilka havde ikke fået dem leveret i dag (de blev udsolgt i går), så jeg får det først på søndag. Jeg fik det til 2500 kr pga priskrig, så det var jo godt.
#6 filmz-Jessmoeller 21 år siden
Måske en model der på vej ud af markedet...
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/jessmoeller
#7 filmz-Kadann 21 år siden
Det TV har været på tilbud til omkring 2500 kr. on/off det sidste halve til hele år. :)