Gravatar

#1 davenport 19 år siden

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 filmz-yoshimura 19 år siden

Wow! Stort.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#3 Vestas 19 år siden

Nice! Så mangler de bare at vise "The Wizard of Oz" på storskærmen samtidigt! ;)
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#4 filmz-canner 19 år siden

Det er great ;) Jeg har på fornemmelsen at Roskilde bliver ret godt i år!
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 19 år siden

#4 Oh yeah! Det kan ikke blive andet end fantastisk, når Opeth og Tool dukker op. Det er næsten i sig selv rigeligt grund til at hoppe på Roskilde-vognen igen. Ja, og så er Hatesphere og Volbeat da heller ikke helt ringe.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 JannikAnd 19 år siden

Hmm... Jeh gar svært ved denne nyhed. Pink Floyd har i så mange år betydet alt for min musiksmag, og "Dark Side of the Moon" er formentlig mit favoritalbum fra deres side. Det at jeg kommer til at se det i sin fulde længde, er næsten surrealistisk. MEN det er for mig ikke det samme uden resten af gruppen - især David Gimour, som jeg faktisk yder større respekt for end Roger Waters. Så det er en drøm, der går delvis i opfyldelse. Men jeg glæder mig da :)

Men nu hvor vi er ved Roskilde snakken, hvem kunne I så tænke jer kom på årets festival, af realistiske bud?

Personligt håber jeg på:

Cat Power (Har netop udgivet et album og sandsynligheden er derfor rimelig.)[/b]
Kings of Convenience (Udgav et album før sidste festival, men den norske duo har mig bekendt aldrig været på Roskilde, og derfor kan det ske).[/b]
Arcade Fire (Spændende ny rockgruppe, der udsendte deres debutalbum "Funeral" i fjor. Kåret af Gaffa til årets album - jeg er (næsten) enig).[/b]
Radiohead (Nu må det ske! Radiohead skal til Roskilde.)
David Bowie (Hans afbud i 2004 ødelagde meget af festivalen for mit vedkommende, regnskabet må gøres op. Pink Floyd og Bowie på samme festival... Uha...)
Sigur Rós (Interessen for det elektroniske er lidt forsvundet for mig, men Sigur Rós udgav i oktober et rigtig lyst og smukt album. Det vil jeg gerne opleve live.)
Bright Eyes (Sandsynligheden er vel lig nul, når Bright Eyes var tilstede på festivalen i fjor. Men tømmermænd og en delvis ubevidsthed om Bright Eyes fantastiske talenter satte mig ud af spil. Sidste års største bommert fra min side.)
Wolf Parade (Minder lidt om Arcade Fire. De har ligeledes udgivet et nyt album for ikke så forfærdelig lang tid siden, så mulighed er åben.)
Iron and Wine (Udsendte sit sidste album i 2004, men var ikke på listen sidste år, så han kunne vise sig på årets festival.)
Depeche Mode (Har udgivet deres bedste album i flere år, og rygterne vil vide at Depeche Mode kommer på Roskilde i år. Jeg håber...)
The White Stripes (Jeg er ikke en didikeret TWS-fan, men stilen er beundringsværdigt, og deres sidste to albums er helt i top.)

Har sikkert overset et par stykker. Men hvis et par af de ovennævnte ønsker bliver opfyldt, er jeg en glad festivaldeltager :)
Gravatar

#7 davenport 19 år siden

Pizzing Razors
Life Of Agony
Sepultura
Pearl Jam (uden dødsfald denne gang)
Chris Cornell akustisk set

Og at det så bliver holdt i min baghave i stedet for i Roskilde, for jeg hader festivaler og alle de fulde punkere, svenskere, tyskere _____________________ <- linje til selv at skrive noget..

Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 b e c h 19 år siden

DM kommer IKKE på roskilde, tjeck tour kalenderen, på deres web, det er så godt som umuligt.. Desværre - Det ville være "a dream come true"!

Ligesom det ville være en drøm med TWS, men jack er i fuld gang som producer, og bandet er så godt som "opløst"!

Arcade fire og Editors - ville være et dejligt frisk pust på festivalen

derudover håber jeg virkelig også på Radiohead, jeg missede dem desværre sidst de var der.

Gravatar

#9 JannikAnd 19 år siden

Too bad - især med Depeche Mode. Skal ikke se dem i Parken, så det ville være alle tiders, hvis de havde kigget forbi på Roskilde.
Gravatar

#10 filmz-yoshimura 19 år siden

Joe Bonamassa
Threshold
Rush
Philip Sayce
Lance Lopez
Andy Timmons
Gov't Mule
Beyond Twilight
Astral Doors
Masterplan/Jørn Lande
Porty
Cosmosquad
(etcetera ad infinitum)

Skriv ny kommentar: