the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Nu ved jeg heller ikke hvad folk forventer af den her film, hvis det er historie man vil have ud af den her film, skal man kigge en anden vej. Etteren var jo heller ikke, et mesterværk i sig selv, eneste som bar filmen var skuespillerne, og ikke historien.
..har lige bestilt billetter til fredag i cinemaxx, glæder mig sku alligevel. Var inde og se x-men 3 i lørdags.... pirates kan umuligt skuffe lige så meget.....
Skal ind og se 1 og 2 idag fra klokken 18:30 af, uha det skal nok blive godt, der sku vidst være pyntet op i anledningen, og man kan spise lidt pirat mad 8-)
SÅ hvis nogen skal ind i dag ved den tid også, så hold øje med to herre med Guybrush T-shirt på, ham den høje det er så mig.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Ser ud til at meningerne er noget delte, men efter at have læst Joblo's 8/10 anmeldelse har jeg besluttet mig for, at det er i orden at glæde sig - også selvom jeg ikke var helt rundt på gulvet af begejstring over den første.
#21 Captain Vallo 19 år siden
Jeg siger tak ...
og ærger mig over ikke at ha' bestilt den for år tilbage.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#22 filmz-yoshimura 19 år siden
Ouch!
#23 filmz-sanjo 19 år siden
#24 jessup 19 år siden
#25 filmz-bullettooth 19 år siden
#26 DarkLight 19 år siden
#27 elwood 19 år siden
SÅ hvis nogen skal ind i dag ved den tid også, så hold øje med to herre med Guybrush T-shirt på, ham den høje det er så mig.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#28 DarkLight 19 år siden
#29 elwood 19 år siden
Ajj lad os bare sige biocity århus så, hvis du skal være besværlig 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#30 ks 19 år siden
Ser ud til at meningerne er noget delte, men efter at have læst Joblo's 8/10 anmeldelse har jeg besluttet mig for, at det er i orden at glæde sig - også selvom jeg ikke var helt rundt på gulvet af begejstring over den første.