Gravatar

#31 Yoda 19 år siden

Den ligger allerede på 7.8/10 på IMDb, så om ikke andet, så har folket taget den til sig. Skal ind og se den i morgen, og glæder mig virklig til at genopleve Johnny Depp i rollen som Jack Sparrow.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#32 Kalle Ferm 19 år siden

Lige kommet hjem fra premieren. Den holder. :-) Lider under de samme problemer som 1eren mht længde - men derudover er den i topform. Glæder mig til at se slutningen på trilogien næste år.

Ps - husk at blive til rulleteksterne er færdige. Der er en lille godbid.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#33 DarkLight 19 år siden

Mht til længden?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#34 elwood 19 år siden

#33 mener du længdenm på det efter teksterne?

det er ikke andet end ca. 30 sec.

det er en sjov lille ting, men absolut ikke nødvendig i forhold til den overordnet historie, det er mere et tilbageblik på en scene i filmen, om hvad der skete bagefter.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#35 DarkLight 19 år siden

nej, Kalle skriver at den har de sammen problemer med længden som etteren... Hvilke problemer er det?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#36 elwood 19 år siden

1'eren synes jeg da ike havde længde problemer, 2'eren derimod har lige lovligt meget action fyld, som fjerner fokus fra historien og karakterne i filmen, Johnny Depp bliver om noget lidt misbrugt kan man sige, han har faktisk ikke så megen snak, det er mere "krops" humor om man vil.
Gravatar

#37 elwood 19 år siden

Lige lidt monkey island ligheder jeg så

Jack Sparrow ror i en kiste i starten, som Guybrush også gør i Lechuck's revenge.

Kannibalerne har meget frugt på deres ø, det minder ret meget om the Fruit cannibals fra Monkey Island 1 og 3.

Davey Jones tentackler, minder meget om Lechuck's Skæg, og så er der lige Tia Dalma's hytte som minder meget om The Voodo Lady's fra Monkey Island 2.

Btw nogen der så at da Jack stjæler smykker fra Tia, så har hun en boks af en art med samme mærke som Davey Jones musikboks, så man kan godt gå udfra det er hende som Davey var forelsket i måske.
Gravatar

#38 Kalle Ferm 19 år siden

Jeg synes den taber lidt af pusten midtvejs - ligesom 1eren gjorde. Den skulle lige have haft 10-20 minutter trimmet af. Tror det havde gjort den stærkere. Men - jeg kedede mig så absolut ikke på noget tidsapunkt.

Er enig i at Jack Sparrow ikke fylder helt så meget i denne her - det er lidt ærgerligt, men måske også godt nok at de ikke bare gentager sidste gang.

Det så absolut bedste sted i hele filmen, var da Sparrow skulle flygte fra indianerne. Jeg var lige ved at blive pinlig i biffen, så meget grinede jeg. Glæd jer til de scener.
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#39 filmz-lone wolf 19 år siden

God underholdning. Glæder mig til 3'eren!
I BELIEVE IN DRAGONS, GOOD MEN AND OTHER FANTASY CREATURES!
Gravatar

#40 DarkLight 19 år siden

Lidt interessant læsning omkring Palads i forbindelse med Pirates 2.

Skriv ny kommentar: