Gravatar

#1 MadMartigan 19 år siden

Hey!

Er der nogen der kan huske, om denne fremragende plakat, nogensinde kom i produktion?

Hvis ja, hvad kostede den, og kan man købe den endnu?

Evt. hvor og hvordan?

Stig
I'm your huckleberry...
Gravatar

#2 frahm-2 19 år siden

Jeg er rimelig sikker på at den blev produceret af en privat person i et meget lille oplag (50 stk. eller sådan noget). Hvor eller hvordan du får fat i den har jeg dog ingen ide om.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#3 DarkLight 19 år siden

This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 MadMartigan 19 år siden

Ja det husker jeg også. Jeg har fornyligt kommet til at slette min bruger, men med hjælp fra crewet, kom den op at køre igen. Jeg har så bare ikke alle de gamle tråde liggende længere.

Har søgt, men forgæves...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#5 DarkLight 19 år siden

Syntaks:
Google
site:www.filmz.dk citater plaket -> Do you feel lucky, punk?

Den hurtige:
http://www.google.dk/search?hl=da&q=site%3Awww...

:)
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#6 MadMartigan 19 år siden

Mange Tak!

Jeg kontaktede ham, og minsandten om ikke lige havde nogle få stykker tilbage! Så den er bestilt!
I'm your huckleberry...
Gravatar

#7 davenport 19 år siden

Den HAR man da allerede ;)

Iøvrigt meget flot!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#8 filmz-michaell 19 år siden

#6 Sendte du ham bare en PM eller whur?
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#9 MadMartigan 19 år siden

#8 Jeg sendte ham bare en mail på [email protected], som han henviser til i hans tråd!

Så sender han en plakat i morgen.

Fantastisk!

I'm your huckleberry...
Gravatar

#10 filmz-jackjazz 19 år siden

Denne tråd har givet mig blod på tanden til selv at lave noget lignende - Udelukkende for sjov og til eget brug.

Jeg har godt nok ingen planer om en plakat, men nok nærmere bare en lille A4-side (evt. A3)... Første del af jobbet er klaret - Jeg har fundet de citater, som jeg (helt subjektivt) mener skal med... Hvis nogen har interesse i noget sådant, så kan de downloades her: http://jackjazz.dk/filmz/quotes.xls

For nemheds skyld ligger de i en XLS-fil. Sig endelig til, hvis der findes nogen fejl!

//JackJazz
Let me tell you something my friend. Hope is a dangerous thing. Hope can drive a man insane.

Skriv ny kommentar: