Jeg tror nu mere at "Planet of the Apes" er et produkt af sin tid, og dengang så flystyrt ikke specielt realistiske ud.. Jeg synes dog at det fungerer fint nok.
Jeg synes ikke, at tid er en undskyldning. Der blev også lavet flotte film på den tid, flystyrtet er naturligvis kun et eksempel. Jeg synes problemstillingen går igen hele filmen igennem.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Enig, tid er ikke en undskyldning.. men du må jo stadig erkende at der er stor forskel på hvordan man lavede et flystyrt i 1968 i forhold til hvordan man gør det i dag, og dermed også at der er forskel på graden af realisme.
Og som jeg skrev, så synes jeg at det fungerer.. det synes jeg så iøvrigt også at resten af filmen gør.
Boksen kan i øvrigt erhverves hos dvdimport for cirka 40 CAD, som er omtrent 188 danske kroner (og så er der gratis fragt). Det er da, om ikke andet, billigt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#15: Jeg vil sige det sådan: Jeg brød mig heller ikke om ham før Bowling for Columbine. Det har sådan set ikke noget med hans person at gøre, for jeg går ind for at bedømme folk professionelt. Jeg synes bare at han er en ret dårlig skuespiller.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
#11 filmz-Kadann 21 år siden
Jeg tror nu mere at "Planet of the Apes" er et produkt af sin tid, og dengang så flystyrt ikke specielt realistiske ud.. Jeg synes dog at det fungerer fint nok.
#12 gi-jones 21 år siden
#13 filmz-Kadann 21 år siden
Enig, tid er ikke en undskyldning.. men du må jo stadig erkende at der er stor forskel på hvordan man lavede et flystyrt i 1968 i forhold til hvordan man gør det i dag, og dermed også at der er forskel på graden af realisme.
Og som jeg skrev, så synes jeg at det fungerer.. det synes jeg så iøvrigt også at resten af filmen gør.
#14 gi-jones 21 år siden
#15 danschier.dk 21 år siden
#16 filmz-yoshimura 21 år siden
http://dvdimport.com/product.asp?productid=6166
#17 filmz-sanjo 21 år siden
#18 gi-jones 21 år siden
#19 danschier.dk 21 år siden
#20 20 år siden
Det svarer til, hvis der var en rød ring rundt om