Gravatar

#11 Kiksmann 15 år siden

Nå, jeg har ringet til dem, og får nu gensendt varen som er bestilt i marts. Der blev ikke stillet et eneste spørgsmål omkring noget andet end ordrenummeret. Så jeg er godt tilfreds :)

Tak for hjælpen :D
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#12 McPeter 15 år siden

Hvilket telefonnr bruger I når I ringer til dem? Har aldrig kunne finde et på deres side, men har egentligt heller aldrig haft brug for det. Men bare for en sikkerheds skyld. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#13 Kiksmann 15 år siden

0044 845 800 1020

Så skal du nok få fat i dem, de yder en god service :)
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#14 OxxY 15 år siden

Jeg har endnu ikke været ude for ikke at modtage en ordre fra play (var et enkelt uheld hvor pest.dks toldbehandling havde pakken i et par måneder hvor jeg fik en ny uden spørgsmål, og da den rigtige pakke så kom med dejligt meget tape omkring røg den bare retur).

Dog har jeg for nyligt været ude for at modtage en forkert vare hele to gange, begge gange musik-cd'er. I begge tilfælde har jeg returneret dem og fået tilsendt det rigtige sammen med refundering af portoen. Så servicen er skam iorden.

Det skal også lige nævnes at jeg vel har lagt et par hundrede ordre hos play, så fejlraten er nok under 1% hvilket vel er ok når fejlene bliver rettet uden spørgsmål eller særlig meget besvær.
Gravatar

#15 Chris796 15 år siden

Så man skal bare vente eller hvad, så kommer den ting man har bestilt på et eller andet tidspunkt?
Gravatar

#16 McPeter 15 år siden

Ja som regel. :-)

Men der kan godt gå 1-2 uger da de sender fra England.
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#17 Chris796 15 år siden

Jeg har ventet over en måned så det er mere det :s Og Mit engelsk er desværre ikke så godt (kan godt forstå det, men kan ikke snakke det) så kan ikke rigtig ringe til dem.
Gravatar

#18 Steve 15 år siden

#17 Hvis du har ventet over en måned går du bare ind på din konto under "Order history" ---> view details ---->"I have not received my Play.com order" og beder dem om at sende et nyt eksemplar af din bestilte varer, så sender de den med det samme, du behøver sådan set ikke at gå ud i de lange forklaringer på engelsk for at få sendt din varer igen.
Gravatar

#19 Chris796 15 år siden

Har jeg gjort. Men den viser ikke denne såkaldte "røde knap" man skal trykke på heller. Har været igennem hele denne proces.
Men ved ikke om der sker noget da jeg ikke kan skrive til dem eller noget som helst.
Gravatar

#20 Åkepool 15 år siden

#19 - Jeg har også været udsat for din situation, med at den røde knap er væk. Tror måske det er når man venter for længe. Ja det lyder måske åndsvagt, når man nu skal vente 21 dage eller noget, før man overhovedet kan bede dem sende en ny. Men der var det så at jeg greb knoglen og ringede til dem, hvilket desværre er et problem for dig.

Du må få en engelskkyndig ven (det har alle vel) til at ringe for dig og forklare dem problemet, for det virkede fint da jeg gjorde det, for de er som sagt meget flinke og hjælpsomme og betvivler aldrig det du siger.
So, at last we meet for the first time for the last time.

Skriv ny kommentar: