Jeg har for nogen tid siden bestilt nogle varer. Alt er modtaget med en undtagelse, jeg har modtaget en mail, men ingen vare. Nu vil jeg gerne reklamere over det, men det kan jeg ikke, der står jeg skal klikke på en rød knap som ikke er der, er der nogen måde at kontakte play på udover at ringe?
du kan først "brokke" dig efter 2-3 ugers tid efter levering, og så kan du rigtigt nok gøre det under dine egne udsendte ordrer, der plejer ikke at være nogen som helst problemer.
du kan ikke ringe til mail, de har sådan set heller ikke (officielt) en mail du kan skrive til direkte.
Går ud fra at du mener han ikke kan ringe til Play, men det er nu ikke rigtigt. Jeg ringer til dem hvergang jeg har et problem hos dem, som ikke kan løses på den normale måde.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Giv dem lidt tid - som regel dukker den op, bare lidt forsinket. Har kun oplevet 1-2 varer der aldrig kom frem og der fik jeg dem gensendt eller refunderet.
Sidst skulle jeg dog udfylde en erklæring på at jeg ikke havde modtaget pakken og fik først refunderet pengene da jeg havde sendt den tilbage.
Selvom jeg aldrig har haft direkte kontakt til deres kundeservice så virker den godt - virker mest som om de bare regner med at kunden har ret og gør hvad de kan for at gøre det godt igen uden at bruge så meget tid på dikkedarer. Super rart. :-)
#5 - jeg fik også sådan en erklæring jeg skulle udfylde sidst, men da jeg kontaktende dem, viste det sig at være en fejl, da det åbenbart kun er for britiske kunder. Jeg slap i hvert fald, for portoen for at sende erklæringen tilbage ville være cirka det samme som prisen på den vare jeg havde mistet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Hmmm, jeg har nu også handlet hos dem en 100-200 gange, og har kun 1 gang ikke modtaget varen... jeg fik den gensendt, og havde den 4 dage efter. Tænk at det sker så hyppigt for nogle kunder.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
En overgang skete det meget ofte for mig. På een måned, hvor jeg havde købt rigtigt meget (omkring 35-40 udgivelser) forsvandt omkring 10-12 pakker i posten (så vidt jeg husker).
Men jeg har ingen pakker mistet efter jeg er flyttet væk fra den adresse.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#7 - Det lød måske lidt voldsomt, men det drejer sig om en enkelt sag, som jeg har ringet til dem om gentagne gange. Jeg fik vist bare udtrykt mig forkert. Jeg ville bare frem til at man sagtens kan ringe til dem :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
#1 Kiksmann 15 år siden
Nu vil jeg gerne reklamere over det, men det kan jeg ikke, der står jeg skal klikke på en rød knap som ikke er der, er der nogen måde at kontakte play på udover at ringe?
#2 chronaden 15 år siden
du kan ikke ringe til mail, de har sådan set heller ikke (officielt) en mail du kan skrive til direkte.
#3 natterjack 15 år siden
#4 Åkepool 15 år siden
Går ud fra at du mener han ikke kan ringe til Play, men det er nu ikke rigtigt. Jeg ringer til dem hvergang jeg har et problem hos dem, som ikke kan løses på den normale måde.
#5 McPeter 15 år siden
Sidst skulle jeg dog udfylde en erklæring på at jeg ikke havde modtaget pakken og fik først refunderet pengene da jeg havde sendt den tilbage.
Selvom jeg aldrig har haft direkte kontakt til deres kundeservice så virker den godt - virker mest som om de bare regner med at kunden har ret og gør hvad de kan for at gøre det godt igen uden at bruge så meget tid på dikkedarer. Super rart. :-)
#6 lagoni 15 år siden
#7 dyg 15 år siden
#8 Lord Beef Jerky 15 år siden
#9 dyg 15 år siden
Men jeg har ingen pakker mistet efter jeg er flyttet væk fra den adresse.
#10 Åkepool 15 år siden