Gravatar

#1 Confused101 18 år siden

Jeg har returneret en dvd, men har intet hørt fra dem, og vil derfor i kontakt med play.com. De ligger i Jersey og har tlf. nr.: 0845 800 1020 . Er deres landekode ikke +44? Så burde jeg ikke bare indtaste 4408458001020 og komme igennem? Hvis det er mig der dummer mig her så sig til.

Alternativt hvis nogen kender en e-mail man kan skrive på så skriv det venligst.
Gravatar

#2 lagoni 18 år siden

Måske er det 0044...

Eller måske skal du droppe det første 0 (før 8), det kan være noget lokalt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#3 filmz-Angel Eyes 18 år siden

Jeg fik dette nummer af den (0044 1534 877 595), da det andet ikke virker, men det virkede heller ikke! Men prøv lige at se om det skulle fungere... Ellers så skriv til dem på [email protected] eller [email protected] og brok dig, så skulle de gerne hjælpe dig på et tidspunkt...
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#4 Confused101 18 år siden

Fandt en løsning jeg vil give videre: skriv til [email protected] . Ufatteligt man skal gå den vej, for at få et simpelt svar.

Jeg vil også KRAFTIGT anbefale at betale ekstra for at få Track & Trace på. De havde gjort min pakke væk, og hvis ikke jeg kunne dokumentere jeg havde sendt den, stod jeg med håret i postkassen. De vil give mig mine fragtomkostninger tilbage (håber på jeg får det rigtige beløb).

Skriv ny kommentar: