#11 - Det må man sige. Af en eller anden mystisk grund modtog jeg pludseligt en bog fra dem. Jeg havde ikke bestilt den og havde på det tidspunkt heller ikke andre bestillinger på vej, så hvordan min adresse er endt på forsendelsen er en gåde. Har gjort alt for at kontakte dem, inkl. ringe, hvor man så bare får at vide, at nummeret ikke længere benyttes. Så nu har jeg foræret den væk (det var fantasy - jeg læser ikke fantasy).
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Nu har jeg fået et returnummer, men i mailen står der, at man skal bruge Recorded delivery (besværligt og koster en herregård - og hvis de ikke accepterer retuneringen hænger manb jo selv opå udgifterne) og at man skal:
include a detailed description of the fault. We will need to know the chapter/track in which the problem occurs or the specific issue, and when it occurs. For example which track on the CD is faulty, or which chapter on the DVD.
Dvd'en jeg har fået kan man muligvis godt se, men den er stadig ridset, og det burde vel være nok til at de sender en ny?
Anyway, det virker noget besværligt. Måske skulle jeg bare leve med ridserne...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Jeg har aldrig oplevet ikke at få godkendt en returnering - uanset at de fleste af de film, jeg har sendt retur, garanteret kunne afspilles alligevel.
Mht. "recorded delivery", er det noget nyt? Jeg har kun sendt tilbage som almindeligt brev (ulempen er naturligvis, at man risikerer at hænge på den, hvis brevet ikke når frem). Skal man sende som pakke, eller er det nok bare at købe en indleveringsattest (8kr)?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Har du: include a detailed description of the fault. We will need to know the chapter/track in which the problem occurs or the specific issue, and when it occurs. ?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Da jeg sendte noget retur, var jeg så dum ikke at sende det med forsikring e.l. Play spurgte efter et trackingnummer, som jeg desværre ikke kune give dem, så den pakke var tabt... Men pointen er at du nok skal sørge for at sende på en måde hvor du får en trackingnummer.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#15 - Nja, jeg har bare skrevet, at disken var revet løs og blevet ridset. Det har været nok. Til gengæld har jeg været et svin et par gange og... skal vi sige "forstærket" ridserne, så ingen har været i tvivl.
#11 filmz-Le Samouraï 18 år siden
#12 chandler75 18 år siden
include a detailed description of the fault. We will
need to know the chapter/track in which the problem occurs or the specific issue, and when it occurs. For example which track on the CD is faulty, or which chapter on the DVD.
Dvd'en jeg har fået kan man muligvis godt se, men den er stadig ridset, og det burde vel være nok til at de sender en ny?
Anyway, det virker noget besværligt. Måske skulle jeg bare leve med ridserne...
#13 gi-jones 18 år siden
#14 filmz-Le Samouraï 18 år siden
Mht. "recorded delivery", er det noget nyt? Jeg har kun sendt tilbage som almindeligt brev (ulempen er naturligvis, at man risikerer at hænge på den, hvis brevet ikke når frem). Skal man sende som pakke, eller er det nok bare at købe en indleveringsattest (8kr)?
#15 chandler75 18 år siden
need to know the chapter/track in which the problem occurs or the specific issue, and when it occurs. ?
#16 lagoni 18 år siden
#17 gi-jones 18 år siden
#18 filmz-Le Samouraï 18 år siden