Gravatar

#1 chandler75 18 år siden

Jeg har fået en dvd fra Play.com som desværre havde revet sig løg og var blevet rimelig ridset.

Nogen der kender til deres service på dette område?
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#2 Ikari 18 år siden

Så dvd-skiven har revet dine løg?
Det er vel ikke Plays problem, hvad du vælger at bruge dine varer til? ;)
Gravatar

#3 elwood 18 år siden

Altså en online butik som sender mig en gratis signerede Bog af Nick Park, lyder som god service fra min side af 8-)

Med hensyn til servicen, jeg ku ike forstille mig det er anderledes end andre steder, det kedlige svar på spørgsmålet er at sende dem en mail og høre.

#2 hehe...
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Yoda 18 år siden

Lol...
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#1 - Den normale metode er, at få et returnummer via deres "help desk" og så sende den tilbage. Du kan så enten vælge mellem at få et nyt eksemplar eller pengene tilbage. De refunderer også returporto.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#6 chandler75 18 år siden

# 5 Tak, det vil jeg forsøge.

# 2 - 4 Take a seat, and you can be witty sitting down...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#7 Confused101 18 år siden

Lige et lille spørgsmål: Nogen der ved hvad man skal sende med som dokumentation for portoen? Eller hvordan fungerer det. Står selv i situationen med Star Trek sæson 6.
Gravatar

#8 gi-jones 18 år siden

#3: Nu er det jo ulykkeligvis således, at man ikke kan sende mails til Play.com. De har faktisk ikke en åben adresse nogen steder.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 El vez 18 år siden

"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#10 gi-jones 18 år siden

Men hvis du har et generelt spørgsmål som ikke omhandler returnering er man lost.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.

Skriv ny kommentar: