the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#11: Æv, så er det alligevel sværest at bryde ind i Nationalbanken. Mens du fandt telefonnummeret, ringede jeg til en fax... suk... det er i sandhed mandag. :(
Det virkede sgu! Ud over at jeg stort set ikke kunne forstå, hvad ham fyren sagde (lød nærmest som en skotsk eller irsk accent), så lovede han at sende et nyt eksemplar :o)
Jeg skal dog stadig returnere den paperback, jeg har modtaget, men det må jeg så leve med.
Tak for hjælpen, Bates - så var du alligevel ikke så træt, som du troede ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg vil godt fremhæve The Hut 6£ og derover er de billigere end Play pga. af euro conversion - deres udvalg er næsten lige så stort og filmene er der ofte indenfor en uge af bestilling.
Jeg tror vist lige at det kræver en forklaring. The Hut er ofte samme pris som Play eller lidt billigere. De opkræver dog 0.99£. Grænsen for at det er billigere at købe dvd'er på The Hut ligger mellem 5-6£.
#17: De sender vist fra Guernsey, så der er samme toldrisiko om hos Play. Jeg har i hvert fald lige fået en seddel fra Post Danmark om at de forsøgte at aflevere en pakke, og der står at den er fra Guernsey.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
#11 Bates 16 år siden
fra denne side http://www.askaboutmoney.com/showthread.php?t=9777...
Prøvede at ringe op, og en stemme sagde "Welcome to play.com...", så jeg håber da at det virker! :)
#12 filmz-yoshimura 16 år siden
#13 Highland Park 16 år siden
Mens du fandt telefonnummeret, ringede jeg til en fax... suk... det er i sandhed mandag. :(
#14 filmz-yoshimura 16 år siden
Jeg skal dog stadig returnere den paperback, jeg har modtaget, men det må jeg så leve med.
Tak for hjælpen, Bates - så var du alligevel ikke så træt, som du troede ;o)
#15 Bates 16 år siden
#16 jessup 16 år siden
Jeg tror vist lige at det kræver en forklaring. The Hut er ofte samme pris som Play eller lidt billigere. De opkræver dog 0.99£. Grænsen for at det er billigere at købe dvd'er på The Hut ligger mellem 5-6£.
#17 dyg 16 år siden
#18 Kruse 16 år siden
#19 jessup 16 år siden
#20 dyg 16 år siden