Gravatar

#1 filmz-yoshimura 16 år siden

Er der nogen, der har forsøgt at kontakte Play telefonisk eller pr. e-mail for nylig?

Jeg har netop modtaget en vare, som jeg gerne vil brokke mig over (har bestilt og betalt for hardback-udgaven af en bog men modtaget den i paperback), men når jeg skriver til dem på den mail-adresse, der er angivet på fakturaen ([email protected]), får jeg en mail med teksten:

****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****

Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk

****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****

Helpdesk kan jeg dog ikke bruge til en dyt, da det jo i princippet bare er en FAQ - og jeg vil sgu have personlig betjening!

Ringer man til det nummer, der fremgår af fakturaen, siger en venlig kvindestemme: 'This number is not in service at the moment'.

What?!

Jeg kan selvfølgelig bare returnere bogen, men det synes jeg godt nok er en kende for besværligt, når det nu er dem, der har bøffet i det.

Nogen forslag?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#2 Bates 16 år siden

var det ikke noget med at man kan skrive til [email protected]
Gravatar

#3 filmz-yoshimura 16 år siden

#2 Som skrevet står:

...når jeg skriver til dem på den mail-adresse, der er angivet på fakturaen ([email protected]), får jeg en mail med teksten:

****THIS MAILBOX IS UNATTENDED*****

Please contact Play.com by visiting www.play.com/helpdesk

****PLEASE DO NOT REPLY TO THIS EMAIL****

Så nej :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#4 Bates 16 år siden

ahh sorry...jeg var lidt hurtig :)
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 16 år siden

I virkeligheden vil jeg jo bare have dem til at refundere differencen mellem den vare, jeg har betalt for, og den vare, jeg har modtaget - det burde ikke være så svært.

Men det er det åbenbart ...
Gravatar

#6 Bates 16 år siden

Hvad med at ringe til dem? Der står et nummer nederst på siden 0845 800 1020.
Gravatar

#7 Highland Park 16 år siden

#6: Hvad med at læse hans indlæg? :P
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#8 Bates 16 år siden

haha...jeg smutter i seng nu. Det går jo helt af h til haha.
Gravatar

#9 hooked 16 år siden

Samme problem har jeg haft 2 gange - Handler der aldrig mere!
Håber det lykkedes for dig :-/
Gravatar

#10 Highland Park 16 år siden

#8: Hehe... du har nok bare fået det forkerte ben ud af sengen. ;)

Jeg ville ønske, at jeg havde et godt råd, men det er næsten nemmere at bryde ind i Nationalbanken end at kontakte play.com.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: