Gravatar

#1 Puella 12 år siden

Da jeg er kæmpestor fan af Rasmus Seebach - og utroligt gerne vil vinde denne fotokonkurrence på Facebook, beder jeg om Jeres hjælp.

Stem venligst på billedet af min søster og mig, nederst på dette link. De 30 billeder, som får flest stemmer, bliver præmieret med en live-dvd/cd med hans autograf. Ydermere deltager de i konkurrencen om et personligt møde med Rasmus.

Jeg kunne virkelig godt tænke mig at vinde. Men da mit billede pt. kun har 15 stemmer, og førstepladsen allerede har 130, er jeg nødt til at tage alternative metoder i brug. For går det hen og bliver en popularitetskonkurrence, hvor den med flest venner får flest stemmer, så vinder jeg desværre ikke. :-(

På forhånd tak til alle Jer, som vil være så venlige at stemme på billedet nederst på dette link. Det kræver så lidt, men har meget stor betydning:
http://www.facebook.com/RasmusSeebach?sk=app_39816...

Med venlig hilsen,
- Betina
Gravatar

#2 frahm-2 12 år siden

Jeg tror du har ret. Hvis du er kæmpestor fan af Rasmus Seebach, så har du nok brug for hjælp.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#3 Puella 12 år siden

Tak, frahm-2. Heldigvis er smag og behag en forskellig sag. :-)
Gravatar

#4 BN 12 år siden

Puella (1) skrev:
Stem venligst på billedet af min søster og mig, nederst på dette link.

Send mig venligst først en check på 50.000 kr. Så kan vi altid tale om det.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#5 davenport 12 år siden

Nu kan jeg ikke lide hans musik eller noget, men jeg tager hatten af for hans plagiat af hans fars musik. Han kunne sagtens blive en glimrende "gram pri" sanger. Så i øvrigt en god dokumentar på DR om familien. Meget rørende faktisk, og et godt billede af Tommys deroute.

Men til Puella: Det handler jo ikke om at have flest venner. Hvad vil du vinde for? Kan du ikke bare kontakte Rasmus, hvis du føler trang til at snakke med ham? Det er da ret nemt nu om dage, at komme i kontakt med folk. Har du noget på hjerte, som kun han kan hjælpe dig med? Jeg kunne godt tænke mig at høre hvad din score i det her er?
Hvad kan han, som andre ikke kan? (Det er kun af nysgerrighed jeg spørger)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#6 doom WAD 12 år siden

Klokken var lidt i fem. Og jeg gad ej at stem'
Gravatar

#7 Puella 12 år siden

davenport:
Jeg behøver ikke nødvendigvis at møde ham. Jeg kunne bare godt tænke mig at vinde hans live-dvd/cd med autograf på. Den vinder de 30 fans, hvis billede får flest stemmer.
Jeg stod i kø i 2½ time i Horsens i mandags, hvor han signerede den i Fona. Men jeg var desværre ikke blandt de heldige, som nåede at komme ind inden lukketid. Og jeg glippede ham i Legoland i sommers, hvor de lukkede parken pga. de mange gæster.
Jeg har allerede købt live-dvd'en/cd'en. Jeg synes bare, det kunne være sjovt at have den med autograf også. Jeg er helt vild med hans musik, og særligt sangen "Den Jeg Er", som han har skrevet til sin afdøde far, har jeg en svaghed for. Jeg græd, første gang jeg hørte den. Den minder mig om min mor, som døde i en alt for tidlig alder, da jeg var 5 år.
Jeg kan ikke sætte ord på, hvad hans musik gør for mig. Men den rører mig. Jeg har været til to af hans koncerter, og har en tredje på vej i det nye år. Han er bare så god og virker som en meget sympatisk mand.
Gravatar

#8 davenport 12 år siden

Ok fin grund. Du fik en stemme :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#9 BN 12 år siden

Puella (7) skrev:
Jeg er helt vild med hans musik, og særligt sangen "Den Jeg Er", som han har skrevet til sin afdøde far, har jeg en svaghed for.

Jeg kan ikke lide hans musik i almindelighed, men lige nummeret "Den Jeg Er" har jeg også en svaghed for. Måske fordi jeg også selv har mistet min far.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#10 Puella 12 år siden

davenport: Mange tusinde tak. :-)

BN: Det er også en rigtig god og rørende sang, der bare rammer plet. Lige ind i hjertet.

Skriv ny kommentar: