Gravatar

#1 filmz-sanjo 20 år siden

Kunne filmz.dk ikke lave nogen podcast, så vi rigtige nørder kunne tage nyhederne med overalt. Hører nyhederne i bilen på vej til arbejde, mens man løber osv. Ideen kunne være, at I snakkede om 3-4 nye nyheder, og bagefter lancerede det på jeres side, i mp3 format eller lignede :). Ligesom newz.dk, er begyndt med, link1, link2. Dette er bare et ønske, og en informering til brugerne, at dette er fremtiden. Mange store sider er begyndt at lave podcasts, dr.dk, bbc.uk.com osv.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#2 cyberzed 20 år siden

Så vil jeg gerne bede om anden oplæser (no-offence) men jeg synes der er formeget øøøh øøøh på dem fra newz.dk
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#3 filmz-sanjo 20 år siden

True. Det er vist op til flere oplæser hos newz.dk, har jeg lagt mærke til.
Gravatar

#4 lagoni 20 år siden

Er podcast bare en oplæsning af nyhederne eller en diskussion? Det sidste lyder lidt besværligt, men kan se på newz at der rent faktisk er interesse for det.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#5 filmz-sanjo 20 år siden

Forskelligt, på bbc.co.uk har de nogen med oplæsning og andre med diskussioner. På newz.dk, er det er en mellem ting, først læser de nyheden op og bagefter diskuterer de det.
Gravatar

#6 davenport 20 år siden

Har jeg aldrig hørt om?? Er det sådan noget apple ting?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#7 filmz-sanjo 20 år siden

Gravatar

#8 filmz-vassago 20 år siden

#6: De vil i hvert fald gerne tage æren for det. Men det reelt bare audio lagt ud i forskellige formater - som man så kan nyde på sin ipod eller hvilken som helst anden mp3-afspiller.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#9 Outbound Sith 20 år siden

... og det har jo eksisteret i årevis. Nu er der bare nogen, der har fundet på en popsmart betegnelse for det.
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder

Skriv ny kommentar: