Jeg har siden nytår fået en lidt længere tur på arbejde, og min gamle arbejdsplads gav mig en iPod i afskedsgave. Siden da har jeg fundet en stak forskellige Podcasts jeg hører og der i blandt en om film.
Den ene om film jeg hører hedder Filmspotting, men jeg vil lige høre om der er nogen der kender flere film-relaterede Podcasts?
Godt tag, men jeg kan ikke være til den store hjælp. Jeg vil dog benytte lejligheden til selv at stille nogle podcast spørgsmål, idet jeg har netop selv anskaffet mig en iPod:
Jeg leder efter litteratur som podcasts, er der nogen der ved mere om det?
#4 Mener du podcasts om litteratur eller deciderede lydbøger? Lydbøgerne findes ikke som gratis podcasts af logiske grunde. Dem man kan købe i music store. De er ret dyre. f.eks. koster en af Harry Potter bøgerne omkring 300,-, og det er en af de billige af dem. Hvad der måtte findes af podcasts om litteratur, skal jeg dog ikke gøre mig klog på.
De to første er bare snak om filmnyheder med et par anmeldelser ind imellem, jeg ved ikke om det er det du leder efter.
Geekdrome prøvede jeg en overgang, men den ene af værterne var ikke lige til at klare synes jeg, men det var da meget sjovt da de havde fået Kevin Smith som co-host. Hver sin smag selvfølgelig.
#4 Jeg søgte lige iTunes efter audio books og der er flere, hvor det bare er folk der læser bøger højt, så hvis det er det du leder efter findes det i hvert fald
#1 - Jeg tror dit link er fejl, skal det ikke være .net?
#1 cyberzed 19 år siden
Den ene om film jeg hører hedder Filmspotting, men jeg vil lige høre om der er nogen der kender flere film-relaterede Podcasts?
#2 cyberzed 19 år siden
#3 DarkLight 19 år siden
#4 dolphinfriendly 19 år siden
Jeg leder efter litteratur som podcasts, er der nogen der ved mere om det?
#5 NOWhere 19 år siden
Mener du podcasts om litteratur eller deciderede lydbøger?
Lydbøgerne findes ikke som gratis podcasts af logiske grunde. Dem man kan købe i music store.
De er ret dyre. f.eks. koster en af Harry Potter bøgerne omkring 300,-, og det er en af de billige af dem.
Hvad der måtte findes af podcasts om litteratur, skal jeg dog ikke gøre mig klog på.
#6 filmz-ceciliec 19 år siden
Cinemablend
The movie blog - Audio edition
Ebert & Roeper (Jeg har ikke et link, men du kan få et feed, hvis du ikke bruger iTunes)
De to første er bare snak om filmnyheder med et par anmeldelser ind imellem, jeg ved ikke om det er det du leder efter.
Geekdrome prøvede jeg en overgang, men den ene af værterne var ikke lige til at klare synes jeg, men det var da meget sjovt da de havde fået Kevin Smith som co-host. Hver sin smag selvfølgelig.
Jeg søgte lige iTunes efter audio books og der er flere, hvor det bare er folk der læser bøger højt, så hvis det er det du leder efter findes det i hvert fald
#1 - Jeg tror dit link er fejl, skal det ikke være .net?
#7 cyberzed 19 år siden
#8 filmz-ceciliec 19 år siden
Jeg kan lige nævne to andre jeg kender, men ikke selv lytter til længere pga podcastophobning i min iTunes: Filmrot og Filmjunk