Gravatar

#1 Lumme 14 år siden

Jeg ved ikke om det har været oppe og vende på forummet før, men synes denne Pokémon real life trailer er rimelig fed og giver en masse gode ideer.
Pokémon Apokélypse: Live Action Trailer HD

Gætter på at mange af de fyrer som er mellem 15-25 år nu, de har vel haft en gameboy i hånden på et tidspunkt i deres liv og prøvet Pokémon og fundet det interessant. Nogle kunne da måske stadig finde på at nørde lidt på computeren eller smartphonen med en emulator for at slå tiden ihjel ;)

Synes det kunne være interessant med en hel film med den historie som udspiller sig i traileren, det viser en dyster og mere mørk side, som nok ville gøre at den ville fange et meget større publikum. Så handler det bare om at finde en instruktør som ville kunne lave sådan en film, tror måske Christopher Nolan kunne være et godt bud.

Så ville også høre andres synspunkter ;)
Gravatar

#2 Jones 14 år siden

Hvis den dag kommer, hvor Nolan instruerer en Pokémon-film, så sælger jeg samtlige af de Nolan-film, som jeg er i besiddelse af...
Gravatar

#3 Lumme 14 år siden

Nu det fordi du tager Pokémon som en barnlig ting :)
Men Batman har vel også været noget som var interessant for dig da du var de 10 år :)
Gravatar

#4 Jones 14 år siden

Ja, Batman var interessant for mig, da jeg var 10 år, men det var Pokémon absolut ikke, og er bestemt heller ikke blevet det siden...:)
Og de oprindelige oplæg til Pokémon og Batman kan i mine øjne på ingen måde sammenlignes, uanset hvordan man vender og drejer det... Grundlaget for en fed film baseret på Pokémon-universet er i min verden ikke en mulighed, og den trailer du omtaler, viser ikke noget, som kan overbevise mig:)

Skriv ny kommentar: