Er der nogen der har læst bagsiden af Politikken fra idag? Kunne simpelthen ikke lade være med at tænke mit da jeg læste følgende.
Michael Bo skriver om en af de film som han synes ville være værd at se. Og jeg citerer:
"Talkin' dirty after dark" "Jeg har haft et blødt punkt for Martin Lawrence siden 'Men in Black'-filmene. Hans filmpersona kan grænse til det ubærligt fjottede, og jeg frygter det værste med Topper Carews komedie fra..."
Sådan Michael Bo, Politikken.. Godt gået!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#5, min trykstregs-knap virker ikke, ligesom 'fire', 'seks', 'otte' og 'nul' samt p - den er dog fast gemt i copy/paste :D så må man lade være med at spilde i tastaturet på bærbaren..
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
#9 - Blev "eet" ikke afskaffet ved sidste revision af retskrivningsordbogen? SVJH er der ikke valgfrihed længere (ligesom det skete for en hel del andre ord - fx linje i stedet for linie).
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#1 Bony 18 år siden
Michael Bo skriver om en af de film som han synes ville være værd at se. Og jeg citerer:
"Talkin' dirty after dark"
"Jeg har haft et blødt punkt for Martin Lawrence siden 'Men in Black'-filmene. Hans filmpersona kan grænse til det ubærligt fjottede, og jeg frygter det værste med Topper Carews komedie fra..."
Sådan Michael Bo, Politikken.. Godt gået!
#2 filmz-maxhh 18 år siden
Mvh
MaxHH
#3 filmz-Munk 18 år siden
- Steve Carell
#4 filmz-canner 18 år siden
#5 filmz-yoshimura 18 år siden
#6 Patriarch 18 år siden
#7 Yoda 18 år siden
#8 filmz-canner 18 år siden
så må man lade være med at spilde i tastaturet på bærbaren..
#9 HonoDelLoce 18 år siden
Man kan også skrive det "eet" .. ;)
#10 filmz-Le Samouraï 18 år siden