Gravatar

#1 Bony 18 år siden

Er der nogen der har læst bagsiden af Politikken fra idag? Kunne simpelthen ikke lade være med at tænke mit da jeg læste følgende.

Michael Bo skriver om en af de film som han synes ville være værd at se. Og jeg citerer:

"Talkin' dirty after dark"
"Jeg har haft et blødt punkt for Martin Lawrence siden 'Men in Black'-filmene. Hans filmpersona kan grænse til det ubærligt fjottede, og jeg frygter det værste med Topper Carews komedie fra..."

Sådan Michael Bo, Politikken.. Godt gået!
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#2 filmz-maxhh 18 år siden

Han var da fejlfri i Men in Black... ;o)

Mvh

MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gravatar

#3 filmz-Munk 18 år siden

Han skulle vel næsten have haft en lille statuette for at blive væk...
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#4 filmz-canner 18 år siden

politiken med et k. men fuck en bummert, haha. those people all look the same!
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 18 år siden

nej nej, med ét k ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 Patriarch 18 år siden

lol... Niels Friid (et i?) smitter!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#7 Yoda 18 år siden

Ærgeligt, at Martin Lawrence ikke fik Oscaren i år. Han er ellers god i "The Pursuit of Happyness" ;-)
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#8 filmz-canner 18 år siden

#5, min trykstregs-knap virker ikke, ligesom 'fire', 'seks', 'otte' og 'nul' samt p - den er dog fast gemt i copy/paste :D
så må man lade være med at spilde i tastaturet på bærbaren..
If a ruler rocks, and a rock rules - who's coolest!?
Gravatar

#9 HonoDelLoce 18 år siden

Man kan også skrive det "eet" .. ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#10 filmz-Le Samouraï 18 år siden

#9 - Blev "eet" ikke afskaffet ved sidste revision af retskrivningsordbogen? SVJH er der ikke valgfrihed længere (ligesom det skete for en hel del andre ord - fx linje i stedet for linie).
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5

Skriv ny kommentar: