Gravatar

#21 Spanner 19 år siden

Den er også LANGT bedre end det Star Wars bras

:)
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#22 filmz-l.mathiasen 19 år siden

Jeg er jo nødt til at sige Akira, selvom om den ligger langt fra reference-filmene, men jeg mener stadig at den bør ses.
Giv mig anime!!!
Gravatar

#23 inflector 19 år siden

#22 kommer så an på om man er til anime, jeg bryder mig f.eks. slet ikke om den.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#24 Confused101 19 år siden

#22 Tja' hvis anime er med skal Fist Of The North Star, Urotsukidöji (specielt del 3 og 4) og Kino's Journey næsten også med.
Gravatar

#25 filmz-l.mathiasen 19 år siden

#23 Nu vil jeg jo ikke lægge skjul på at jeg er til anime
#24 Urotsukidöji er jeg meget forsigtig med at foreslå folk, Fist Of The North Star har faktisk mange fællestræk med Mad Max når jeg tænker over det, Kino´s Journey er jeg meget glad for.
Giv mig anime!!!
Gravatar

#26 filmz-kaotmus 19 år siden

Miyazakis Nausicaa and the Valley of the Winds er også værd at nævne. Ditto Bessons Le Dernier Combat
Gravatar

#27 filmz-yoshimura 19 år siden

Dragonhead - har ikke set den, men den kunne da godt lyde, som om den opfylder kriterierne.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#28 duuk74 19 år siden

#27 Har også haft den lige i kikkerten, men hvad jeg kan læse mig frem til, har den et seriøst problem med pacingen. (læs=kedelig)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#29 lyspunkt 19 år siden

Der er jo også den fremragende engelske tv-serie "The Survivors"

"Ud fra størrelsen på halen har vi beregnet, at dyret har været kæmpemæssigt" Prof. Martens - Reptilicus

Skriv ny kommentar: