Gravatar

#1 Bates 16 år siden

Jeg fik en seddel den anden dag, om at jeg kunne hente en pakke på posthuset. Da jeg kommer der op for at hente pakken, kan de ikke finde den. De tog en kopi af min postseddel, og sagde at de ville ringe hvis de fandt den.

Det er nu 10 dage siden, og jeg har stadig ikke hørt noget.

Jeg var der oppe idag, for at høre om de havde fundet den. Jeg fik samtidigt af vide, at der ikke er noget at gøre, hvis den ikke dukker op. Det var ikke deres ansvar, da pakken ikke var forsikret.

Kan det være rigtigt? Jeg mener, postbudet har jo været forbi med pakken?? Han kan jo lige så godt have hapset den. Man må da kunne gøre et eller andet.

på forhånd tak.
Gravatar

#2 filmz-Kadann 16 år siden

Lad være med at lade dig spise af med deres sædvanlige undskyldning om at visse forsendelser ikke er forsikret - det er nærmest en standard "går den, så går den", som åbenbart bruges hver gang de ikke vil tage ansvar for noget.

Mit råd er at skrive en lang og detaljeret klage over forløbet, vedlæg evt. kvittering for det du skulle have modtaget og hold dem til ilden, for at få et svar, fordi deres kundeservice er ikke altid gode til at svare tilbage.

Jeg fik selv ødelagt en forsindelse for noget tid siden, fordi postbuddet havde mast den igennem min brevsprække, hvor Post Danmark også kom med undskyldningen om at den ikke var forsikret. Efter en omgang mailudveksling og et par opkald til deres kundeservice, samt fotografiske beviser på skaden, lykkedes det mig at få dem til at dække varen alligevel.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#3 Bates 16 år siden

Ok. Det vil jeg prøve.

For det ikke skal være løgn, så har jeg endnu en forsendelse, som sikkert ikke dukker op. Det er nu over en måned siden jeg købte den, og forsendelse fra england plejer at ligge på et par dage. Men jeg håber stadig!
Gravatar

#4 McPeter 16 år siden

#3 - kan jo også være den er forsinket i tolden... altså den sidste. :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#5 Bony 16 år siden

#4 - Fra England?
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#6 HonoDelLoce 16 år siden

Det er sjovt, for jeg prøvede nøjagtigt det samme.. Den lokale postkvinde havde været her for at aflevere en pakke og havde smidt en slip i min postkasse da jeg ikke var hjemme..

Dagen efter smutter jeg så ind til det lokale postkontor, hvor jeg skulle hente pakken ifølge slip'en..

Derinde kan de ikke finde den, men kvinden derinde ligger en seddel til omdeleren, da det kunne være han havde glemt at få den ud af bilen ..

Dagen efter igen tager jeg derind, men stadig ingen pakke.. Tilfældigvis står der en mand i kø til brugsens kasse (ja, det lokale postkontor er i en Daglibrugs ;) ), som arbejder ved postdk.. Han ringer så til den pågældende post-kvinde, og hun husker tydeligt at have afleveret pakken på postkontoret igen - bare ikke HVILKET postkontor :D

Det viser sig så, da der blev ringet til en naboby, at hun ved en fejl havde fået lagt pakken der :D Så kørte jeg derover og fik den i stedet - efter de brugte 20 minutter på at finde den derovre, selvfølgelig ! :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#7 stoffer 16 år siden

Postdanmark har virkelig problemer med det der. Jeg oplever tit at få sedler ind ad døren om pakker, hvor der står at postbuddet har banket på, men der er ikke blevet svaret og jeg skal derfor hente pakken på posthuset dagen efter. Det er for så vidt fint nok, men jeg har bare oplevet mange gange at være hjemme når den seddel kommer igennem brevsprækken hvor der ikke er nogen der har banket på døren.

Nu vil jeg ikke generalisere, men tror sgu der er rimelig mange dovne postbude derude i det danske land.
Now the thing to remember, boys... flies spread disease, so keep yours closed!
Gravatar

#8 filmz-vivalafrance 16 år siden

#7: Ofte bliver pakken ikke taget med ud på ruten, men bare "arkiveret" med det samme, det er i hvert fald min, og mine bekendtes, erfaring. Jeg har flere gange ventet hjemme på en vigtig pakke, hvor jeg så har hørt postbudet rumstere ved min postkasse i opgangen, hvor jeg så har åbnet døren for at få pakken, og han så bare fortæller mig, at jeg kan hente den på posthuset.

Det synes jeg fandme er en sløj service. Man betaler vel nærmest verdens dyreste fragtpris for at få den leveret ved døren, og ikke bare post-anmeldt, så man selv skal ud og køre/cykle for at hente den. Det havde været noget andet, hvis man f.eks fik rabat for selv at hente den eller lign., eller hvis man benyttede sig af de nye pakkesystemer, men nej nej, man skal endda betale ekstra - så Post Danmark kan konkurrere bedre på erhvervsmarkedet. Jeg hader Post Danmark - dø for satan - tyvagtige svindlerbæster. En lang og smertefuld død.
Gravatar

#9 inflector 16 år siden

Et af problemerne for postdanmark er vel også at langt de fleste bude ikke er der ret lang tid af gangen, de skifter i hvert fald meget i Esbjerg kan jeg se, hvilket jo så betyder at de ikke har ret meget rutine og derved opstår der flere fejl.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#10 HonoDelLoce 16 år siden

Det med at de ikke har pakkerne med ud, det ville jeg faktisk kunne leve med.. Hvis jeg så kunne hente dem samme dag..

Men jeg prøvede et par gange, da jeg boede i Nørresundby, at vente på en pakke og så møde posten, der bare ville lægge en seddel i postkassen.. Når jeg spurgte ham om hvor min pakke var, sagde han, at den lagde nede på posthuset. Men efter at være kørt derned fik jeg bare at vide, at jeg først kunne hente den dagen efter.. Hvilket er komplet latterligt, når pakken alligevel er der.. Jeg kunne forstå, hvis det kunne undskyldes med, at pakken lagde i en bil og havde været forsøgt afleveret mens jeg ikke var hjemme.. Men når de ikke engang gør sig den ulejlighed at tage pakken med (til trods for at den er sendt med omdeling) så kan det fandme ikke passe, at jeg skal vente en dag mere på at få den udleveret fordi en eller anden fandens spasser ikke lige synes han gad have den med!
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: