Jeg skal ind og se premiere surprise i Cinemaxx med en ven på fredag, og så var det jeg ville spørge om dette: Er der nogen der ved om der et specielt mønster i de film de vælger? Jeg mener, er der fx altid en speciel genre, eller et bestemt stykke tid til filmen får premiere, eller noget i den stil.
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Jeg arbejder i CinemaxX og kan fortælle dig, at der egentlig ikke er noget mønster i hvilke film de udvælger, ud over at de helst skal være så "let fordøjelige" og underholdende som mulige. Ergo, forvent ikke dybe storfilm som "Gangs of New York", men mere underholdende mainstream såsom "Daredevil".
#5, faktisk er der ingen mulighed for os medarbejdere at finde ud af, hvilken film der vil være Premiere Surprise hver gang. Filmen kommer ofte til CinemaxX på SELVE DAGEN hvor Premiere Surprisen finder sted, og det er kun la creme de la creme af ledelsen derinde som har nogensomhelst anelse om, hvilken film det kan være.
Og er lige kommet hjem fra Premiere Surprise. Det VAR "Daredevil". Jeg gættede rigtigt!!!!!!!
#1 filmz-Daniel_Logan 23 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#2 The Insider 23 år siden
#3 filmz-Daniel_Logan 23 år siden
#4 azathoth 23 år siden
#5 23 år siden
#2 Sjovt handle, taget i betragtning af at du i denne situation rent faktisk Er en insider ;-)
#6 The Insider 23 år siden
Og er lige kommet hjem fra Premiere Surprise. Det VAR "Daredevil". Jeg gættede rigtigt!!!!!!!
#7 filmz-vassago 23 år siden
#8 filmz-Daniel_Logan 23 år siden
#9 The Insider 23 år siden
#10 Lowkey 23 år siden
Bortset fra at Elektra er nice, er der ingen som helst grund til at se denne film.