Gravatar

#1 filmz-Daniel_Logan 23 år siden

Jeg skal ind og se premiere surprise i Cinemaxx med en ven på fredag, og så var det jeg ville spørge om dette: Er der nogen der ved om der et specielt mønster i de film de vælger? Jeg mener, er der fx altid en speciel genre, eller et bestemt stykke tid til filmen får premiere, eller noget i den stil.
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#2 The Insider 23 år siden

Jeg arbejder i CinemaxX og kan fortælle dig, at der egentlig ikke er noget mønster i hvilke film de udvælger, ud over at de helst skal være så "let fordøjelige" og underholdende som mulige. Ergo, forvent ikke dybe storfilm som "Gangs of New York", men mere underholdende mainstream såsom "Daredevil".
War. War never changes.
Gravatar

#3 filmz-Daniel_Logan 23 år siden

Ok. Cool. Bare det ikke er maid in Manhattan eller Star Trek...
----------
Gravatar

#4 azathoth 23 år siden

Shhhhhhhh... det må du ikke sige... nu er det jo NETOP Maid eller Star Trek... det var ærgeligt!!! ;)
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!

#5 23 år siden

Jeg tror også det bliver en af de to...

#2 Sjovt handle, taget i betragtning af at du i denne situation rent faktisk Er en insider ;-)
Gravatar

#6 The Insider 23 år siden

#5, faktisk er der ingen mulighed for os medarbejdere at finde ud af, hvilken film der vil være Premiere Surprise hver gang. Filmen kommer ofte til CinemaxX på SELVE DAGEN hvor Premiere Surprisen finder sted, og det er kun la creme de la creme af ledelsen derinde som har nogensomhelst anelse om, hvilken film det kan være.

Og er lige kommet hjem fra Premiere Surprise. Det VAR "Daredevil". Jeg gættede rigtigt!!!!!!!
War. War never changes.
Gravatar

#7 filmz-vassago 23 år siden

Så kan du jo meget passende skrive en anmeldelse ;)
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#8 filmz-Daniel_Logan 23 år siden

Jep, det var Daredevil. Faktisk en ret fed film.
----------
Gravatar

#9 The Insider 23 år siden

#7, ja, den får jo først premiere om et stykke tid. Så okay :-)
War. War never changes.
Gravatar

#10 Lowkey 23 år siden

Jeg kan ikke være mere enig med Maddox.

Bortset fra at Elektra er nice, er der ingen som helst grund til at se denne film.
Daisy, Daisy...

Skriv ny kommentar: