Gravatar

#191 Spanner 22 år siden

Texas Chainsaw Massacre til Premiere Surprise i Lyngby i nat.

Der var 72 mennesker, der skred undervejs >:) Desuden var der en del tudefjæs bagefter.

Jeg var glædeligt overrasket. Den var tilstrækkelig syg til, at den blev skræmmende til tider, selv om man lidt savnede scenen fra originalen, hvor hun vågner op omgivet af hele familien Leatherface med farmand for bordenden med en hammer.
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#192 azathoth 22 år siden

#191: Tudefjæs?? Græd folk over filmen, eller whinede de bare???
This is not the signature you're looking for. You can go about your business. Move along!
Gravatar

#193 Spanner 22 år siden

Der var en del whining. Jeg så ikke nogen, der direkte græd.

Jeg kunne nu godt have uddelt en hel rulle Tude-Marie-kiks hvis jeg havde haft dem med.
Gravatar

#194 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Der var også flere der gik sidste fredag i Cinemaxx i København, jeg syntes også, at den var dårlig men kan ikke tillade sig at rakke den ned hvis man ikke har set det hele. Slutningen ...

***Spoilor on***

I slagteriet var for lam og også den måde politimændene i "de gamle optagelser" blev overfaldet var for langt ude.

***Spoilor off***

Skuespillet over hele linien var simpelthen for amatøragtig og utroværdig og filmen var alt for moralsk. Det var en af de remakes, vi ikke havde behov for, Så hellere "Jason Vs Freddy" som ikke giver sig udfor at være mere end den er og leverer varen.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#195 Spanner 22 år siden

Jeg synes nu på ingen måde, at TCM (texas chainsaw massacre - ikke Turner Classic Movies) giver sig ud for at være mere end den er. Det er en slasher med de klichéer der hører til - den er bare fucking brutal i forhold til andre i genren, at den formår at skille sig ud.
Gravatar

#196 filmz-Crystalstar1200 22 år siden

Hvis du snakker brutal, så syntes jeg Dario Agentos film er lang mere uhyggelige og skræmmende - sorry jeg kunne bare ikke lide den film :-/ - mange af os havde håbet på "Master and Commander" eller "Underworld", men man kunne måske have sagt sig selv at det ville være denne film, da det jo var Halloween :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#197 dyg 22 år siden

#196 - Dario Argento har lavet mange brutale film. Jeg har da også nævn ham (og Deodato) i tråden om klammeste scener
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

#198 22 år siden

Var der nogen der var til surprise i cinemaxx d. 28 november og som kan fortælle hvad de viste?
Gravatar

#199 filmz-Daniel_Logan 22 år siden

#198 Scary Movie 3..
----------
I am like a wild horse, and you can't tame me..
Gravatar

#200 DarkLight 22 år siden

I Biocity var det SWAT
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.

Skriv ny kommentar: