Jeg skal ind og se Premiere Surprise i aften i Cinemaxx ve Fisketorvet, og så var jeg tænkte på om der var nogen der havde gæt til hvad det måske kunne være. Jeg ikke om 'Insider, The' stadig arbejder derinde, men han gættede jo rigtigt sidst da det var Daredevil. Ikke fordi jeg er vild efter at vide hvilken film det, men mere fordi jeg blive super-skuffet hvis det er en plat romatisk "komedie"..
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#1: Hvad synes du så om Hollywood Homiside? Personligt synes jeg at den var en lidt flad film, med en tynd historie, men med et godt samspil mellem Ford og Hartnett.
#1 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#2 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#3 Michael Andersen 22 år siden
I Vejle?
Mit bud er den svenske "Kops". Hvad vinder man for øvrigt hvis man gætter rigtigt?
#4 Corgan 22 år siden
God idé med Premiere Surprise i aften. Jeg havde egentlig bare regnet med at gå i seng tidligt, men nu har jeg bestilt en plads til det.
If there is anyone up there watching...please, let it be Terminator 3!
#5 Patriarch 22 år siden
#6 Corgan 22 år siden
For real? Det ville være fedt!
#1:
Hvad synes du så om Hollywood Homiside? Personligt synes jeg at den var en lidt flad film, med en tynd historie, men med et godt samspil mellem Ford og Hartnett.
#7 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#2 Jeg overvejer også at tage ind til på tirsdag til forpremierene på Anger Management og Bruce Almighty.
#8 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
#9 Corgan 22 år siden
#10 Corgan 22 år siden