Det var også Pirates of the Carribean i Cinemaxx Fisketorvet, men dog på lærred 5 :( Men en standard film der bliver kanonfed pga. Johnny Depp, som spiller så hatten passer. Shiver me timbers!
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
Kinopalæet i Lyngby viste Tombraider II i dag til surprise...
Jeg vil ikke sige, at jeg er skuffet, for jeg havde ingen forventninger til den, men sådan en gang bæ kan man ikke være bekendt at præsentere et betalende publikum for. Filmning, klipning, plot og skuespil var alt sammen helt i bund.
2/10
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666 "Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Der var bare så mange ting galt med den film, at jeg næppe kan gøre mig nogen forhåbning om at kunne remse dem alle op. Jeg betragter ikke følgende som spoilere af den grund, at hvis man kan blive overrasket over noget som helst i den film, befinder man sig med stor sikkerhed alligevel på et mentalt niveau, hvor evnen til at læse bogstaver og sammensætte dem til ord må forekomme som en umulig opgave.
Alene åbningsscenen, hvor bruden beder en DJ om at sætte musik på, og spontan møgdans følger, betragter jeg som et fysisk angreb mod min intelligens.
Karaktererne var de fladeste jeg længe har set. Plottet var usammenhængende og plat. Slow motion sekvenserne virkede malplacerede, hakkede og så generelt ud som om de skulle dække over den generelt dårlige kameraføring. Kampkoreografien var næsten lige så kedelig som etteren. 2nd-unit shots af afrikanske dyr var tydeligvis optaget med en helt anden type kamera end resten af filmen. Hele deres åndsforladte faldskærmsgimmick blev lynhurtig gammel, og kedelig at se på.
Endeligt ved jeg ikke om det var operatøren i kinopalæet der havde en skidt aften, eller om det simpelthen var den kopi de havde fået der var ringe, men ved stort set hver eneste spoleskift nåede man at se spolen løbe ud. Som om dette ikke var amatøragtigt nok, så skiftede farvetonen i filmen også på et vist tidspunkt.
Alt i alt skulle vi nok have fulgt vores gut feeling, og sprunget denne film over.
#46: Nope, det var ikke TR2 men derimod den dansk film Rembrandt. En ok film der ikke blev for action-præget eller for komisk (som det ofte er blevet tendensen ved dansk film, IMO).
Yep, de viste Rembrandt. Synes faktisk den var bedre end både 'I kina..', 'Blinkende Lygter' etc. Men man kunne stadig godt fornemme at det Ander Thomas Jensen der havde skrevet den. Og Nikolaj Coster Waldau viser igen at han er for sej ;)
---------- I am like a wild horse, and you can't tame me..
#41 azathoth 22 år siden
#42 Michael Andersen 22 år siden
Du kan jo også sige noget om hvorfor du syntes at det var en kanonfed film ;)
#43 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#44 Spanner 22 år siden
Jeg vil ikke sige, at jeg er skuffet, for jeg havde ingen forventninger til den, men sådan en gang bæ kan man ikke være bekendt at præsentere et betalende publikum for. Filmning, klipning, plot og skuespil var alt sammen helt i bund.
2/10
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
#45 Lowkey 22 år siden
Jeg betragter ikke følgende som spoilere af den grund, at hvis man kan blive overrasket over noget som helst i den film, befinder man sig med stor sikkerhed alligevel på et mentalt niveau, hvor evnen til at læse bogstaver og sammensætte dem til ord må forekomme som en umulig opgave.
Alene åbningsscenen, hvor bruden beder en DJ om at sætte musik på, og spontan møgdans følger, betragter jeg som et fysisk angreb mod min intelligens.
Karaktererne var de fladeste jeg længe har set.
Plottet var usammenhængende og plat.
Slow motion sekvenserne virkede malplacerede, hakkede og så generelt ud som om de skulle dække over den generelt dårlige kameraføring.
Kampkoreografien var næsten lige så kedelig som etteren.
2nd-unit shots af afrikanske dyr var tydeligvis optaget med en helt anden type kamera end resten af filmen.
Hele deres åndsforladte faldskærmsgimmick blev lynhurtig gammel, og kedelig at se på.
Endeligt ved jeg ikke om det var operatøren i kinopalæet der havde en skidt aften, eller om det simpelthen var den kopi de havde fået der var ringe, men ved stort set hver eneste spoleskift nåede man at se spolen løbe ud. Som om dette ikke var amatøragtigt nok, så skiftede farvetonen i filmen også på et vist tidspunkt.
Alt i alt skulle vi nok have fulgt vores gut feeling, og sprunget denne film over.
#46 filmz-vassago 22 år siden
Hvad viste de i Imperial? Det var måske TR2?
#47 Corgan 22 år siden
#46:
Nope, det var ikke TR2 men derimod den dansk film Rembrandt. En ok film der ikke blev for action-præget eller for komisk (som det ofte er blevet tendensen ved dansk film, IMO).
#48 filmz-Daniel_Logan 22 år siden
I am like a wild horse, and you can't tame me..
#49 filmz-vassago 22 år siden
#50 Patriarch 22 år siden