Jeg vil ikke håbe det er i den rækkefølge. For så gider jeg ikke smage dine popcorn :D Men whiskey'en kunne jeg godt klare oven på den Carnivale nyhed.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Har læst lidt Clive Cussler og syntes ikke traileren lignede noget jeg hunne genkende. Både National og Sahara ligger på ca 40% på Rottentomatoes og Metacritic, så det er ikke så overvældende. Men en søndag eftermiddag ryger den helt sikkert på.
Men ja, Carnivalé nyheden, har mere eller mindre spoleret min dag. Uden at ha' set sæson 2, så lægger Samsons prolog i afsnit 1, helt klart op til, at der skal ske mere. Meget skuffende af HBO, da det helt klart vil indvirke negativt på en ellers høj troværdighedsskala.
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 filmz-happyhansen 20 år siden
Gik man glip af noget....
#2 Patriarch 20 år siden
#3 filmz-happyhansen 20 år siden
#4 filmz-Bruce 20 år siden
#5 Patriarch 20 år siden
Det er en popcorn flick, men synes bestemt den var mere underholdende end andre film jeg har set med kun 5,8 på IMDB
#6 DarkLight 20 år siden
Men whiskey'en kunne jeg godt klare oven på den Carnivale nyhed.
#7 filmz-Bruce 20 år siden
Men ja, Carnivalé nyheden, har mere eller mindre spoleret min dag. Uden at ha' set sæson 2, så lægger Samsons prolog i afsnit 1, helt klart op til, at der skal ske mere. Meget skuffende af HBO, da det helt klart vil indvirke negativt på en ellers høj troværdighedsskala.