Er der ikke en venlig sjæl der vil forklare mig lidt om præmiere surprise konceptet? Hvordan køber man billetter, (hvor) bliver det annonceret, hvornår er det, hvor meget koster det osv...
I århus er der i BioCity premiere surprise den sidste torsdag i måneden kl. 2130 (eller sådan har det været). Så køber du bare en billet som til alle andre film, og finder først ud af, hvilken film det er, når du sidder derinde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Tak for det! Det kunne være jeg skulle prøve det i Kbh en dag?! Koster det stadig det samme? Og har Imperial, CinemaxX og Kinopalæet Premiere Surprise samme dag (og viser de i så tilfælde det samme?!)
Jeg mener at Kinopalæet og Cinemaxx har arrangementer den sidste xx i måneden, så nej, det falder ikke sammen med Surprise i Imperial.
Ud fra de titler jeg har set, virker Imperial umiddelbart som det sted der viser de mest spændende surprise film, hvilket naturligvis indimellem fører til at folk forlader biffen, men man er da idiot hvis man ikke går til premiere surprise med et åbent sind.
Samtidig er Imperial jo den fedeste af biograferne, og udover de klaphatte der skrider inden for de første 5 minutter er der en rigtig god stemning.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#11 filmz-wenix 22 år siden
#12 McPeter 22 år siden
På forhånd tak for hjælpen!
#13 dyg 22 år siden
#14 El vez 22 år siden
I Imperial i Kbh er det samme koncept som NayZe beskriver, bortset fra at det er første Lørdag i hver måned.
Indimellem kan man være ude for at de viser engelsksprogede film uden danske undertekster, hvis det er lang tid før dk premieren.
#15 davenport 22 år siden
#16 McPeter 22 år siden
#17 filmz-Alex De Large 22 år siden
#18 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#19 El vez 22 år siden
Ud fra de titler jeg har set, virker Imperial umiddelbart som det sted der viser de mest spændende surprise film, hvilket naturligvis indimellem fører til at folk forlader biffen, men man er da idiot hvis man ikke går til premiere surprise med et åbent sind.
Samtidig er Imperial jo den fedeste af biograferne, og udover de klaphatte der skrider inden for de første 5 minutter er der en rigtig god stemning.
#20 Skobbolop 22 år siden
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"