Gravatar

#11 filmz-wenix 22 år siden

Nogen der ved hvad der blev vidst i Kinopalæet og Cinemaxx?
Gravatar

#12 McPeter 22 år siden

Er der ikke en venlig sjæl der vil forklare mig lidt om præmiere surprise konceptet? Hvordan køber man billetter, (hvor) bliver det annonceret, hvornår er det, hvor meget koster det osv...

På forhånd tak for hjælpen!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#13 dyg 22 år siden

I århus er der i BioCity premiere surprise den sidste torsdag i måneden kl. 2130 (eller sådan har det været). Så køber du bare en billet som til alle andre film, og finder først ud af, hvilken film det er, når du sidder derinde.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#14 El vez 22 år siden

I Imperial i Kbh er det samme koncept som NayZe beskriver, bortset fra at det er første Lørdag i hver måned.

Indimellem kan man være ude for at de viser engelsksprogede film uden danske undertekster, hvis det er lang tid før dk premieren.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#15 davenport 22 år siden

Det gør Kolding også engang imellem. Det er jo et sats..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 McPeter 22 år siden

Tak for det! Det kunne være jeg skulle prøve det i Kbh en dag?! Koster det stadig det samme? Og har Imperial, CinemaxX og Kinopalæet Premiere Surprise samme dag (og viser de i så tilfælde det samme?!)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#17 filmz-Alex De Large 22 år siden

Et lille kig på listen i #1 vil vise at biograferne ikke viser det samme ;)
Gravatar

#18 Skobbolop 22 år siden

åha.. jeg glæder mig så meget til jeg skal flytte til en større by.. en BEDRE BIOGRAF!... og premiere surprise!.. wuwuw!

#19 El vez 22 år siden

Jeg mener at Kinopalæet og Cinemaxx har arrangementer den sidste xx i måneden, så nej, det falder ikke sammen med Surprise i Imperial.

Ud fra de titler jeg har set, virker Imperial umiddelbart som det sted der viser de mest spændende surprise film, hvilket naturligvis indimellem fører til at folk forlader biffen, men man er da idiot hvis man ikke går til premiere surprise med et åbent sind.

Samtidig er Imperial jo den fedeste af biograferne, og udover de klaphatte der skrider inden for de første 5 minutter er der en rigtig god stemning.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#20 Skobbolop 22 år siden

du skal bare råbe "klaphatte" efter dem næsten gang... så kan de lære det :D

Skriv ny kommentar: