Gravatar

#21 chronaden 19 år siden

Vil lige prøve om denne tråd nu også virker ;)

Hvor finder man den billigeste version af "Harry Potter and the Goblet of Fire" - 2 disc _MED_ dk subs?

på forhånd tak. :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#22 dyg 19 år siden

"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#23 b e c h 19 år siden

Va med short cuts criterion? Hvor er den billigst?
Gravatar

#24 McPeter 19 år siden

#23 - den leder jeg også efter. Kan kun finde den til 230 hos Axelmusic.dk eller 170 hos DVDpacific.com... Vildt ærgerligt - ved at cdwow havde den billigere for 2 uger siden, men der havde jeg ingen penge... :-(
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#25 b e c h 19 år siden

Tålmodighed er en dvd (værd)...
Gravatar

#26 elwood 19 år siden

Nogen som ved om The muppets show sæson 1 kan fåes endnu med den der dejlige cover plysversion ? 8-)

Eller er man for sent ude?
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#27 filmz-yoshimura 19 år siden

Hvor finder man den billigste pris på de bedste udgaver af hhv. Wizard of Oz og Sound of Music?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#28 dyg 19 år siden

Ved ikke om det er det rigtige sted at spørge om dette..

Jeg er netop lige gået glip af en Tremors Legacy boka (FUSK! Jeg kræver omtælling), men da jeg er ret opsat på den, ville jeg høre om den var mulig at finde i forretninger, og i så fald hvor meget den koster, eller om den er oop og out of stock alle steder.

[edit]
Og allerede fandt jeg den ved amazon.de til €50 :S Mon den kan fåes billigere?
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#29 filmz-Crystalstar1200 19 år siden

# 21 Hvis du bor i København så har bl.a. Accord og Mint haft 2 disc udgaven til 140 kr og ifølge en kollega, nye og ikke brugte, som der normalt er at finde hos dem.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***

Skriv ny kommentar: