Gravatar

#1 DarkLight 19 år siden

Vi har haft den før men der er ingen aktive tråde, så vi tager den igen.

Hvor finder man den billigeste version af *titel* ?

Jeg søger:
3 Doors Down - Live DVD - Away From The Sun
Det eneste sted denne er fundet er på Axel til 200 kr. Og så på den officielle hjemmeside.

På forhånd tak.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#2 Yoda 19 år siden

Play har den til £13: KLIK
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 DarkLight 19 år siden

Det er vist cd'en. Ikke Live-DVD'en. Og cd'en koster vist kun 7£ på cd-wow.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Du har ret - sorry!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 filmz-yoshimura 19 år siden

Jeg kan ikke lige finde den på dvdpacific (kun i en dvd audio-version), men generelt er de MEGET billige med deres musik-dvd'er.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#6 DarkLight 19 år siden

Men tak for forsøget og tippet. Jeg må nok betale prisen.
Gravatar

#7 El vez 19 år siden

Findes Allegro mon nogen steder til en billig penge, eller skal man af med de obligatoriske 200 bananer?
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#8 jacob_uno 19 år siden

Hvis du har Politiken Pluskort, kan den fås til 150kr. hos Politiken.
Chenny!
Gravatar

#9 evermind 19 år siden

DarkLight, nu ved jeg ikke, hvor glad du er for at bruge eBay, men (med forbehold for, at prisen ikke ryger for meget i vejret)... så er den vist her!
Hvis du har mod på det, kan du jo prøve at vente de tre dage og se, om den er til at redde til en fornuftig penge. Håber, det kan hjælpe.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#10 DarkLight 19 år siden

Generelt har jeg ikke et problem med ebay, men DVD'en er ikke til mig. Jeg forhører mig lidt.
Mange tak for hjælpen!

Skriv ny kommentar: