Gravatar

#1 Bobby Singer 14 år siden

Okay rimelig off-topic, men fuck it!

Mine forældre har haft en del problemer med at logge på netbank med Nem ID. Jeg prøvet at installere den nyeste udgave af Javascript og genstarte Internet Explorer, som er den browser de bruger, og fulgt alle de andre råd danske bank forslår og intet af det hjælper.

Problemet er, at det felt hvor man skal udfylde bruger-id og kode ikke kommer frem, feltet er bare helt blankt og jeg har prøvet alle de ting danske bank foreslår og intet af det har hjulpet, så måske er der en ekspert der har en ide om hvad det kunne være?
Idjit
Gravatar

#2 loki 14 år siden

Kan kun sige at det virker uden problemer i firefox (Skjern Bank), men hvis de er fast besluttet på IE, så nytter det ikke så meget.
www.peakoil.dk
Gravatar

#3 Bobby Singer 14 år siden

Ja men det er mærkeligt, for jeg testede det også lige med IE på min computer, for en sikkerheds skyld, og der fungerede det fint, så det er ikke browseren der er noget galt med.
Idjit
Gravatar

#4 filmz-Utyske 14 år siden

Hvilken version af IE bruger de?
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#5 Bobby Singer 14 år siden

Det er vist IE 8.
Idjit
Gravatar

#6 filmz-Utyske 14 år siden

Ok, når det sker, er det et lokalt problem, det kan f.eks. være at javascript er slået fra i IE.

Gå ind i funktioner > internetindstillinger.

Her sletter du, for en sikkerheds skyld, alt hvad der ligger af midlertidige sider og så tager du fanebladene en af gangen og sætter alt til standard.

Det kan være det afhjælper problemet, ellers tag en snak med DanID.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#7 Bobby Singer 14 år siden

Ok tak det vil jeg prøve. :)
Idjit
Gravatar

#8 Skeloboy 14 år siden

#2 - er du fra Skjern?
Gravatar

#9 loki 14 år siden

Nope, men er ganske tilfreds med deres afdeling "her i byen" :)
www.peakoil.dk
Gravatar

#10 Steve 14 år siden

Det burde være nok at opdater java, via java.com, den tjekker selv om du har den nyeste opdatering du kan også slette cookies og internet historik, så burde det virker, hvis det ikke virker så må ud afinstaller java og installer det igen, du kan også kontakte nemid support så kan vi få os en snak :)

Skriv ny kommentar: