Mine forældre har haft en del problemer med at logge på netbank med Nem ID. Jeg prøvet at installere den nyeste udgave af Javascript og genstarte Internet Explorer, som er den browser de bruger, og fulgt alle de andre råd danske bank forslår og intet af det hjælper.
Problemet er, at det felt hvor man skal udfylde bruger-id og kode ikke kommer frem, feltet er bare helt blankt og jeg har prøvet alle de ting danske bank foreslår og intet af det har hjulpet, så måske er der en ekspert der har en ide om hvad det kunne være?
Ja men det er mærkeligt, for jeg testede det også lige med IE på min computer, for en sikkerheds skyld, og der fungerede det fint, så det er ikke browseren der er noget galt med.
Det burde være nok at opdater java, via java.com, den tjekker selv om du har den nyeste opdatering du kan også slette cookies og internet historik, så burde det virker, hvis det ikke virker så må ud afinstaller java og installer det igen, du kan også kontakte nemid support så kan vi få os en snak :)
#1 Bobby Singer 14 år siden
Mine forældre har haft en del problemer med at logge på netbank med Nem ID. Jeg prøvet at installere den nyeste udgave af Javascript og genstarte Internet Explorer, som er den browser de bruger, og fulgt alle de andre råd danske bank forslår og intet af det hjælper.
Problemet er, at det felt hvor man skal udfylde bruger-id og kode ikke kommer frem, feltet er bare helt blankt og jeg har prøvet alle de ting danske bank foreslår og intet af det har hjulpet, så måske er der en ekspert der har en ide om hvad det kunne være?
#2 loki 14 år siden
#3 Bobby Singer 14 år siden
#4 filmz-Utyske 14 år siden
#5 Bobby Singer 14 år siden
#6 filmz-Utyske 14 år siden
Gå ind i funktioner > internetindstillinger.
Her sletter du, for en sikkerheds skyld, alt hvad der ligger af midlertidige sider og så tager du fanebladene en af gangen og sætter alt til standard.
Det kan være det afhjælper problemet, ellers tag en snak med DanID.
#7 Bobby Singer 14 år siden
#8 Skeloboy 14 år siden
#9 loki 14 år siden
Nope, men er ganske tilfreds med deres afdeling "her i byen" :)
#10 Steve 14 år siden