nu har jeg så været ude og fået pengene tilbage..og jeg har kigget på et par andre fjernsyn i merlin.. (der hvor jeg købte JVC'et)
og jeg har bestemt mig for at jeg skal ikke skal have et 100hz tv.. jeg synes simpethen kvaliteten avr for ussel i den prisklasse (5000-7000 kr.(ved ikke om der er nogen der er enige i dette?))
jeg regner med at jeg køber et 50hz sony wega... det var sgu lækkert..
ekspedienten var for en gang skyld inde i det han fortalte om...og han fortalte også at det virker lidt pløret med 100hz.. men at der self. er et mere roligt billede...han sagde desuden at 100hz havde problemer med hurtige bevægelser..deraf problemerne med konsollerne.. Jeg skal ikke kunne sige om han talte sandt, men det virkede meget troværdigt.. Det er dog nok bedre med 100 hz oppe i de højere prisklasser (skal jeg ikke kunne sige)
kender dog en der har et tv til over 10.000 kr. som kører 100 hz og det siges at det er fuldstædnig umuligt at se fodbold f.eks..pga at fjernsynet ikke kan følge med..
hmm...men jeg håber i kan bruge det til noget (haha..det kan dog også være at jeg ligger helt forkert på den..hvem ved..)
:D
________________________ "I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
Det er rigtigt at der kan være problemer med 100 hz TV'er. Hold dig generelt fra de billige da de kan have ovennævnte problem. De tidlige modeller havde særligt problemet.
Har selv et Thomson Widescreen 100 hz - og det fungerer perfekt. Det var sat ned fra 9500 til 6500, så det ligger også i den dyre ende af skalaen. Jeg besøgte en masse forskellige TV-forhandlere inden jeg købte og forhørte mig. Endte med at købe hos HiFi-klubben da de havde mest forstand på det.
Jakob
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Det er vist godt du fik dine penge igen, jeg har selv en JVC magen til og det er perfekt, og billedet er helt klart og skarpt. ligemeget om det er fra antenne, DVD eller playstation... Så der var nok noget galt !
Jeg kan varmt anbefale Sony 32FX68 hvis du stadig er på udkig...jeg har ikke rigtig ladet mig irritere over noget ved den endnu, men det er jo smag og behag hvordan ens billede skal være
Har en sony wega 32" 100hz og det virker perfekt, klart et af mine bedste køb. Kvaliteten er i top både når jeg ser tv og film. Man kan også sagtens se fodbold på det:) Desuden ser tv´et brand godt ud, selvom det er ret stort.
#11 Skobbolop 22 år siden
det er faktisk også en xbox det drejer sig om... hmm..det kunne være man skulle tage den med ud i butikken for at tjekke diverse tv..
"I AM MAKING A BIRDHOUSE!"
#12 Skobbolop 22 år siden
og jeg har bestemt mig for at jeg skal ikke skal have et 100hz tv.. jeg synes simpethen kvaliteten avr for ussel i den prisklasse (5000-7000 kr.(ved ikke om der er nogen der er enige i dette?))
jeg regner med at jeg køber et 50hz sony wega... det var sgu lækkert..
ekspedienten var for en gang skyld inde i det han fortalte om...og han fortalte også at det virker lidt pløret med 100hz.. men at der self. er et mere roligt billede...han sagde desuden at 100hz havde problemer med hurtige bevægelser..deraf problemerne med konsollerne.. Jeg skal ikke kunne sige om han talte sandt, men det virkede meget troværdigt.. Det er dog nok bedre med 100 hz oppe i de højere prisklasser (skal jeg ikke kunne sige)
kender dog en der har et tv til over 10.000 kr. som kører 100 hz og det siges at det er fuldstædnig umuligt at se fodbold f.eks..pga at fjernsynet ikke kan følge med..
hmm...men jeg håber i kan bruge det til noget (haha..det kan dog også være at jeg ligger helt forkert på den..hvem ved..)
:D
#13 Kalle Ferm 22 år siden
Har selv et Thomson Widescreen 100 hz - og det fungerer perfekt. Det var sat ned fra 9500 til 6500, så det ligger også i den dyre ende af skalaen. Jeg besøgte en masse forskellige TV-forhandlere inden jeg købte og forhørte mig. Endte med at købe hos HiFi-klubben da de havde mest forstand på det.
Jakob
#14 21 år siden
#15 cyberzed 21 år siden
#16 inflector 21 år siden
#17 Skobbolop 21 år siden
det skal nu nok holde et par år indtil jeg får plads og penge til noget større..
#18 inflector 21 år siden