Gravatar

#31 Slettet Bruger [1795729586] 19 år siden

Jeg bestilte min Evil Dead 1-2 Book of the Dead Collection engang i maj. Lortet blev "afsendt" efter en venlig mail fra mig d. 15. juni... Jeg venter stadig.
Gravatar

#32 Scherlund 19 år siden

I den seneste tid har jeg fået sendt to ordre fra DVDSoon (samme firma). Begge gange har de ikke skrevet Denmark på forsendelsen og nu er jeg så igang med at lave RMA til dem.

Er der nogen der har været ude for det samme? Det virker meget underligt, da min billing address er rigtig nok. Men de laver ged i min shipping. Selvfølgelig svare de ikke på emails.
Gravatar

#33 filmz-Le Samouraï 19 år siden

#32 - Der er mange, der har været ude for noget lignende. Tjek fx. tråden om Soon på dahf.dk i forhandlerforummet. Der er også henvisninger til andre tråde i lignende fora. Soon er fuskere, og man skal vist være mere end heldig for at få noget fra dem.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#34 filmz-Le Samouraï 19 år siden

Jeg kan i øvrigt tilføje, at jeg lige har været udsat for nøjagtigt det samme hos dvdimport. Jeg tog chancen og bestilte en billig titel til en 25kr, så det er ikke det store tab. De har så angiveligt sendt den igår til landet "Frederiksberg"!
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Gravatar

#35 jessup 19 år siden

De har ikke sat land på min shipment - men der står "Copenhagen" så mon ikke den finder frem:)
This is just until June
Gravatar

#36 JannikAnd 19 år siden

#35 - Samme her.
Gravatar

#37 filmz-Le Samouraï 19 år siden

#35 - Forhåbentligt. Der findes dog 2-3 byer af samme navn i bl.a. USA og Sydafrika, fandt jeg ud af, da jeg fornyligt skulle indstille vejrudsigten på min Mac :-)
Gravatar

#38 Slettet Bruger [1795729586] 19 år siden

Flot - det havde jeg ikke lige set. De har sendt min til 6700 NY og undladt at skrive land på.
Gravatar

#39 jessup 19 år siden

Det er skægt at de ikke har problemer med at få billing information korrekt.
This is just until June
Gravatar

#40 jessup 19 år siden

I min registrerings mail har de sjovt nok ikke problemer med min shipping adress - jeg ved ikke om ordet "sjovt" giver meget mening.
This is just until June

Skriv ny kommentar: