Jeg læste en i en tråd som jeg ikke husker at nogle havde problemer med dvdimport.com - var det lange leveringstider? - film der blev sendt og aldrig kom frem?
Kort sagt er der dårlige erfaringer med forhandleren og bliver "for dyre" forsendelser fanget i tolden.
Jeg har fundet en række film som jeg gerne vil have nallerne i bla. en Criterion til 90 kr.
Jeg ville holde mig langt fra dem. Det er de samme folk, der ejer DVDSoon, som er berygtede for at snuppe folks penge og kun sende varen i en tiendedel af handlerne. De billige priser er ren lokkemad. Det samme er det faktum, at de ofte ser ud til at have udgåede limited editions på lager. Læs evt. mere i tråden om DVDSoon i forhandlerforummet på dahf.dk.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Tak - brugte Soon meget for et par år siden og havde aldrig problemer med dem - købte mest 35-40 kr. film - men nu forstår jeg de er kørt af sporet - tjekker dahf.dk ud. - Tak
Jeg bestilte en boks den 26. maj, hvorefter de straks trak pengene (hvilket er stik imod deres egne og Visas betingelser). Efter at have skrevet til dem et hav af gange, fik jeg den 16.juni en mail om, at varen var afsendt. Jeg venter stadig (eller det gør jeg så ikke, jeg har i stedet bestilt boksen hos dvdpacific, og fik den 5 dage efter).
Jeg kan ikke andet et at anbefale folk at holde sig væk. Iflg. forummet på avforums.com, er jeg langt fra den eneste der venter forgæves. Ikke en eneste der kan melde om modtagne varer.
Jeg er hoppet ud i det med dig, jessup. Undersøgte lige sagen i den famøse "Er dvdimport.com faldet af på den?"-tråd", hvor Yoda måtte bukke under ofr et tilbud og dermed bestilte et par Remington Steele box-sets, der nåede hans adresse kort efter.
Det gav mig blod på tanden til at bestille Jules and Jim.
Spændt på at høre for mange af deres tilbud er for vilde. Classic Musicals from the Dream Factory til 33 canadiske dollars er vildt. Men man skal lige passe på, for det er P & S versionen, Pan og Scan. Det samme er "An American in Paris".
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#1 jessup 19 år siden
Kort sagt er der dårlige erfaringer med forhandleren og bliver "for dyre" forsendelser fanget i tolden.
Jeg har fundet en række film som jeg gerne vil have nallerne i bla. en Criterion til 90 kr.
#2 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#3 jessup 19 år siden
#4 jessup 19 år siden
http://www.dvdimport.com/show-title-details.xml?ui...
De fleste problemer synes at være med den tidligere Soon med tabte rabatter. Lidt problemer med leveringstider hos Import.
Jeg vender tilbage med hvordan det gik.
#5 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#6 myggen 19 år siden
Jeg kan ikke andet et at anbefale folk at holde sig væk. Iflg. forummet på avforums.com, er jeg langt fra den eneste der venter forgæves. Ikke en eneste der kan melde om modtagne varer.
#7 filmz-Kadann 19 år siden
#8 jessup 19 år siden
#9 JannikAnd 19 år siden
Det gav mig blod på tanden til at bestille Jules and Jim.
#10 filmz-Bruce 19 år siden