Gravatar

#1 Slettet Bruger [1976548490] 19 år siden

Hej,

Har problemer med Dvdprofiler (intervocative.com).
Når jeg vil tilføje den 4. sæson af "Alias" til min liste, vælger jeg "DVD" og dernæst "Tilføj til samlingen". Så får jeg så denne besked "Opdater online profilliste fra IVS før der fortsættes", hvilket jo er meget normalt. Jeg vælger så ja, fordi jeg ikke har fået den opdateret efter den 6/6, hvor den 4. sæson udkom. Men se så bare dette screenshot: http://img103.imageshack.us/img103/8756/ivs5ck.jpg
Som i kan se, står der "Hoppet over" ved "Online Profilliste", og så længe den gør det, kan jeg ikke få 4. sæson af "Alias" ind på min liste. Hvad kan jeg gøre??

Mvh. Simon
Gravatar

#2 Yoda 19 år siden

Årsagen til, at den hopper over i forbindelse med opdateringen af "Online profil Liste" er, at du har den nyeste opdatering.

Intervocative opdaterer deres filmkatalog hver tirsdag: the schedule for profile database updates will change from Wednesday morning to Tuesday morning. This change will ensure the database is as up to date as possible when studios generally release the bulk of their titles, each Tuesday.

Så dea du opdaterede din Profiler tirsdag d. 6/6, så er den næste opdatering først klar d. 13/6.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#3 Slettet Bruger [1976548490] 19 år siden

Nej, det kan ikke passe.
For når jeg indtaster den 4. sæson af "Alias"' EAN, står der, at den ikke findes i databasen. Men det passer ikke, for jeg indsendte nemlig selv profilen for den 4. sæson den 8. Juni, men i går fandt jeg ud af, at en anden bruger havde indsendt profilen dagen i forvejen. Brugeren Salbo1 fik den så accepteret i går den 9., mens jeg i dag, fik den jeg havde indsendt afslået.
Det betyder jo, at den 4. sæson burde være i databasen, men det er den ikke ved mig. Håber du forstår.

Men du kan evt. lige tjekke efter? EAN-koden er 717418085445.

Gravatar

#4 Yoda 19 år siden

Læs, hvad jeg skriver i #2

Profiler opdateres kun én gang om ugen, hvilket er hver tirsdag. Så næste gang, du kan downloade en "update" er tirsdag d. 13 juni.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#5 Slettet Bruger [1976548490] 19 år siden

Ah, det havde jeg ikke set, du skrev.
Men nu giver det hele meget mere mening. Tak for hjælpen!
Gravatar

#6 Yoda 19 år siden

Det var så lidt ;-)

Skriv ny kommentar: