Gravatar

#1 cans 14 år siden

Jeg mistede for nylig min gamle bærbar hvor mit iTunes og al min musik lå på. Jeg har så fået en ny bærbar i mellemtiden, men den er jo selvsagt tom for musik. Jeg har installeret iTunes igen, og har nu også fået en smule ny musik ned på den. Men mit spørgsmål er så, kan jeg flytte det musik over på min iPhone, uden at den sletter al det musik som ligger på min iPhone i forvejen? Og ja, ved godt at dette ikke lige er et iTunes forum, men jeg tænkte, at der måske var nogle kloge hoveder herinde, som var iTunes-kyndige ;-)
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#2 filmz-Utyske 14 år siden

Så vidt jeg ved, nej.

Jeg er ret overbevist om at iTunes og ens iPod/iPhone låses sammen med ens computer, så musikken der ligger på i forvejen bliver slettet, når man forsøger at synce igen.

Det har jeg i hvert fald oplevet, da jeg tilsluttede min iPod til min nye PC.

Dog kan du sikkert finde programmer, der kan "hive" musikken ud fra din iPhone i stedet og du så kan tilføje dette til iTunes, sammen med det nye musik og derefter synce.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#3 cans 14 år siden

Ok, det var desværre det jeg tænkte. Men tak for tippet om at "hive" musikken ud, det havde jeg ikke selv tænkt på :-)
Famous last words: "what duck?"
Gravatar

#4 frankdrebin 14 år siden

#2 Argh pis. det skulle jeg lige have vidst!'

Da min gamle computer brændte sammen, mistede jeg for godt 800 kr købt på itunes..

-.-
Gravatar

#5 filmz-Utyske 14 år siden

#4 -

Ja, detdér backup kan godt bruges til noget. :)
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.

Skriv ny kommentar: