Hvo'en foregår det når man indsender en nyhed er det admins der først læser igennem og retter dem evt. ser om det har været postet før, og så smider dem op eller ?
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
ok så, jeg væbner mig med tålmodighed , sku bare lige være sikker på der ikke var mere man selv sku gøre. Så det spændende om den kommer gennem nåleøjet eller ej hehe 8-)
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Hvis en nyhed er ok skal den bare redigeres og godkendes af en enkelt admin. (Vi er primært 2-3 admins der tager os af nyhederne). Hvis der er lidt tvivl om en nyhed af den ene eller anden grund bliver den lige diskuteret igennem i et admin-forum.
Du tænker nok på din "Corpse Bride" trailer-nyhed, elwood - der er jeg lidt i tvivl om den er ny, idet samme trailer har ligget i vores trailer-arkiv siden januar. Det kan dog godt været at traileren er blevet opdateret, hvorfor jeg har forhørt mig blandt de andre admins om de ved om der er tale om en ny trailer - og afventer svar. Det er sådan processen fungerer, og det er derfor der nogle gange godt kan gå lidt tid før en indsendt nyheder kommer på (eller bliver sendt retur).
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
#1 elwood 20 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#2 filmz-Kadann 20 år siden
#3 lagoni 20 år siden
#4 elwood 20 år siden
#5 chandler75 20 år siden
Du tænker nok på din "Corpse Bride" trailer-nyhed, elwood - der er jeg lidt i tvivl om den er ny, idet samme trailer har ligget i vores trailer-arkiv siden januar. Det kan dog godt været at traileren er blevet opdateret, hvorfor jeg har forhørt mig blandt de andre admins om de ved om der er tale om en ny trailer - og afventer svar. Det er sådan processen fungerer, og det er derfor der nogle gange godt kan gå lidt tid før en indsendt nyheder kommer på (eller bliver sendt retur).
#6 elwood 20 år siden
#7 Ikari 20 år siden
http://www.filmz.dk/forum/item/10599/#first :)