Jeg sad lige og så Monsters INC for jeg ved ikke hvilken gang. Der hvor Scully afleverer Boo på hendes værelse til sidst, giver hun ham en Nemo-dukke. Det er da for langt ude. Jeg blev eddermame overrasket. Det er en fed detalje. Tjek det ud.
Den må have været lang tid i preproduction.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Det er sgu' skarpt set at det er Scully (fra X-files?) der afleverer ungen - den havde jeg da helt misset?! Det kan man da kalde product-placement! :-)
[Sætter sig tilbage i sit skarpe hjørne...]
Har I forøvrigt lagt mærke til at R2D2 og C3PO findes på en af søjlerne bag Indiana Jones da han finder arken sammen med Sallah i Raiders of the Lost Ark? Ja, og så starter Temple of Doom jo også på ObiWan natklubben... :-)
Min favoritreference er i 'Matrix 2', hvor det sværd som Morpheus bruger mod tvillingernes bil er NØJAGTIGT det samme sværd, som Uma Thurman bruger i Kill Bill! Brilliant!
I den nye Warnerfilm 'Looney Tunes', lægger Billy West stemme til mange af tegneseriefigurerne. Som I ved, er Billy West ham, der også lagde stemme til mange af figurerne i 'Futurama'. Og sørme om Bender ikke dukker op i Looney Tunes i baggrunden i indledningsscenen på Warner Brothers studie!! Genialt!
#7 Jeg har undersøgt sagen nærmere og har fundet ud af, at det er en hoax. Jeg er blevet bildt noget shit ind. Men ja. De kan helt sikkert sagtens have set hinandens film. Store instruktører behøver jo ikke stå i billetkø som os andre.
#1 davenport 22 år siden
Den må have været lang tid i preproduction.
#2 Morbid 22 år siden
#3 skittlez 22 år siden
Nej, det er godt set. De er sgu meget finurlige med den slags ting de Pixar folk.
#4 McPeter 22 år siden
[Sætter sig tilbage i sit skarpe hjørne...]
Har I forøvrigt lagt mærke til at R2D2 og C3PO findes på en af søjlerne bag Indiana Jones da han finder arken sammen med Sallah i Raiders of the Lost Ark? Ja, og så starter Temple of Doom jo også på ObiWan natklubben... :-)
#5 filmz-nemesis 22 år siden
#6 22 år siden
Min favoritreference er i 'Matrix 2', hvor det sværd som Morpheus bruger mod tvillingernes bil er NØJAGTIGT det samme sværd, som Uma Thurman bruger i Kill Bill! Brilliant!
I den nye Warnerfilm 'Looney Tunes', lægger Billy West stemme til mange af tegneseriefigurerne. Som I ved, er Billy West ham, der også lagde stemme til mange af figurerne i 'Futurama'. Og sørme om Bender ikke dukker op i Looney Tunes i baggrunden i indledningsscenen på Warner Brothers studie!! Genialt!
#7 filmz-Alex De Large 22 år siden
#8 filmz-Carsten Skovl 22 år siden
Jeg har undersøgt sagen nærmere og har fundet ud af, at det er en hoax. Jeg er blevet bildt noget shit ind. Men ja. De kan helt sikkert sagtens have set hinandens film. Store instruktører behøver jo ikke stå i billetkø som os andre.
#9 Patriarch 22 år siden
Mener også at der er en Buzz lightyear dukke i en af deres film.. evt Nemo
#10 Spanner 22 år siden
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem