Gravatar

#1 dh-ad 17 år siden

Hej

Vi sidder lige her på jobbet og prøver at komme i tanke om, hvad det tv program på TV3, hvor Micahel Teschl vandt en slags Mr. Nordic titel, hed.

Programserien kørte engang i start- eller midthalvfemseren.

Derfor vender jeg mig nu til jer, mit panel af viden. Kan I huske det?
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#2 inflector 17 år siden

Kan godt huske navnet Michael Teschl, men ikke lige navnet på programmet.
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#3 elwood 17 år siden

bliver han kontaktet for at være med i et hjernedødt program på TV3. Skandinaviens mest charmerende mand skal findes via en stribe tåbelige konkurrencer. Michael stiller op og vinder.

Måske hed det bare Skandinaviens mest charmerende mand

ku ikke lige google mig frem til mere end dette pt.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Programmet er "Skandinaviens mest charmerende mand" og kørte på TV3 i slutningen af 90'erne.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#5 dh-ad 17 år siden

Tak, skal i have!

Var selv faldet over citatet i #3, men lagde altså ikke selv 2 og 2 sammen... :-)
I can't express anger. That's one of the problems I have. I grow a tumor instead. -Manhattan (1979)
Gravatar

#6 Outbound Sith 17 år siden

Det er pinligt det her, men jeg er overbevist om, at programmet hed "Mand-o-mand".
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#7 filmz-Crystalstar1200 17 år siden

Det var der også en show der hed på TV3, men såvidt jeg er blevet orienteret fra en kollega derover, var det da konkurrencen kun var om danske mænd.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#8 filmz-bullettooth 17 år siden

Vi sidder lige her på jobbet og prøver at komme i tanke om, hvad det tv program på TV3, hvor Micahel Teschl vandt en slags Mr. Nordic titel, hed.

tilføj venligst under sætninger der kun skal bruges en gang i livet :-)

syret tråd! haha
--------- for rent ---------
Gravatar

#9 elwood 17 år siden

Hehe den kan jeg godt slå tror jeg, vi sad for lidt siden og diskuteret Julemanden, jeg aner ikke hvordan dælen det emne kom op.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#10 filmz-bullettooth 17 år siden

Kommer jo også lidt an på forumet.... hvis du arbejder i en børnehave feks. er det vel helt naturligt at sætte sig ned og tage en snak med ungerne om at julemanden skam ikke findes....haha! hvis du derimod arbejder hos told og skat, ville jeg nok finde en diskussion om julemanden bizar :-)
--------- for rent ---------

Skriv ny kommentar: