Gravatar

#41 Wangsgaard 14 år siden

Jeg har faktisk skrevet en lignede opgave i Engelsk engang :)

Som alle andre forstår jeg ikke denne tråd, men jeg vil gøre et forsøg alligevel.

@Batsy
Du skal skrive projektopgave som man skal skrive hvert år i 7-8-9 klasse korrekt? Og du vil gerne skrive om film og du søger derfor hjælp til et emne og problemformulering indenfor film?
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#42 Batsy 14 år siden

41# Wansgaard got it...

men det ligemeget nu, da ikke fatter en skid hva jeg skriver.
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#43 Wangsgaard 14 år siden

#42 Du må ikke give op når vi nu er nået så langt :)

Så du vil gerne spørger om nogen filmz'er har en god ide til en projektopgave om film !

jeg går lige i tænke boks :)
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#44 Batsy 14 år siden

43# Mange tak, Wangsgaard :)

Jamen vis der nogen der har nogle ide'er til film men det skal være noget med overgange at gøre!:)

Gravatar

#45 Collateral 14 år siden

#44: Man kan måske kigge på Carl Th. Dreyer og hvorledes hans stil udviklede sig i takt med at han skiftede fra at lave stumfilm til at lave talefilm. Det er da en overgang. Musicalen "Singin' in the Rain" handler også om det skift.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#46 Batsy 14 år siden

45# Kunne være en ide ja :-)

Gravatar

#47 MOVIE1000 14 år siden

Så langt så godt.

Jeg havde et lignende projekt da jeg gik i 9. der tog jeg fat på film årtier, med hvad der har været populært og hvordan det har udviklet sig, og hvad der mon vil blive populært i fremtiden, efter at have tæsket igennem 8-9 årtier viste jeg nogle klip fra film igennem tiderne som, så man både kunne se forandringerne af hvad der har været populært.

Men ellers synes jeg at det ville være spændende/interessant at tage fat på en instruktørs liv, fx Christopher Nolan hvad startede han med hvordan fik han succes, hele hans liv indtil videre, altså kun det nødvendige :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.

Skriv ny kommentar: