Her er et godt spørgsmål, som du desværre ikke kan nå at få med til din opgave - Hvordan kan det være, at actionstjerner siden 80'erne har udviklet sig fra muskuløse og overlegne til slatne og underlegne?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
35# Beef, din bøf jeg tager det spørgsmål med og ser hva jeg for ud af det ;-) jeg gætter på et 12 tal!!, vis jeg for under som 02 eller 00 eller -03 så ryger du lige lukt til arkham!
Syndes jeg smider mange ind til arkham jeg er ved at blive en selvtægts mand! o:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".
#37 - hehe, Batsy. Tror Foeller referer til, at det ikke altid er til at forstå, hvad du skriver...som flere før dig har fået af gode råd herinde: prøv at læse igennem, hvad du har skrevet, før du poster.
Mindes blandt andet end JamesBond006, der også skrev lidt rodet en gang...;)
#31 Thomsen 14 år siden
Fordømt! :-)
#32 Collateral 14 år siden
#33 Skeloboy 14 år siden
Hvis opgaven havde været stillet på uni, så havde det nok været en weekendopgave. Ellers får man ikke rigtig stillet opgaver
#34 Collateral 14 år siden
#35 Lord Beef Jerky 14 år siden
#36 MMB 14 år siden
#37 Batsy 14 år siden
35# Beef, din bøf jeg tager det spørgsmål med og ser hva jeg for ud af det ;-) jeg gætter på et 12 tal!!, vis jeg for under som 02 eller 00 eller -03 så ryger du lige lukt til arkham!
Syndes jeg smider mange ind til arkham jeg er ved at blive en selvtægts mand! o:
#38 MOVIE1000 14 år siden
hahaahha jeg er så blank, efter at have læst hele tråden, fatter jeg stadig ingenting :D
#39 Skeloboy 14 år siden
Mindes blandt andet end JamesBond006, der også skrev lidt rodet en gang...;)
#40 MMB 14 år siden
Skeloboy said it. :)