Gravatar

#31 Thomsen 14 år siden

Antlion (28) skrev:
#26:
Jeg skrev siden det 19. århundrede. :)

Fordømt! :-)
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#32 Collateral 14 år siden

#29: Eller bare STX/HF niveau. Faktisk lød det meget som den problemformulering jeg fik da jeg skrev om Carl Th. Dreyer på HF.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#33 Skeloboy 14 år siden

#32 - ja, det kan nok også godt være. Men det er hvertfald ikke folkeskole niveau :)

Hvis opgaven havde været stillet på uni, så havde det nok været en weekendopgave. Ellers får man ikke rigtig stillet opgaver
Gravatar

#34 Collateral 14 år siden

#33: Det tager jeg så dit ord for. Har ikke gået på uni så skal jeg ikke kunne svarer på :)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#35 Lord Beef Jerky 14 år siden

Her er et godt spørgsmål, som du desværre ikke kan nå at få med til din opgave - Hvordan kan det være, at actionstjerner siden 80'erne har udviklet sig fra muskuløse og overlegne til slatne og underlegne?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#36 MMB 14 år siden

Jeg elsker Batsys quizzer! De er helt sikkert langt mere udfordrende end Quote-Quiz tråden!
Gravatar

#37 Batsy 14 år siden

#Foeller, hva for nogle Quizzer d:

35# Beef, din bøf jeg tager det spørgsmål med og ser hva jeg for ud af det ;-) jeg gætter på et 12 tal!!, vis jeg for under som 02 eller 00 eller -03 så ryger du lige lukt til arkham!

Syndes jeg smider mange ind til arkham jeg er ved at blive en selvtægts mand! o:
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#38 MOVIE1000 14 år siden

Hvorfor er det at denne tråd minder mig om Buzz?? ;)

hahaahha jeg er så blank, efter at have læst hele tråden, fatter jeg stadig ingenting :D
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#39 Skeloboy 14 år siden

#37 - hehe, Batsy. Tror Foeller referer til, at det ikke altid er til at forstå, hvad du skriver...som flere før dig har fået af gode råd herinde: prøv at læse igennem, hvad du har skrevet, før du poster.

Mindes blandt andet end JamesBond006, der også skrev lidt rodet en gang...;)
Gravatar

#40 MMB 14 år siden

Skeloboy said it. :)

Skriv ny kommentar: