Jeg var nede hos tapeconnection.dk i Århus og skulle have en demo ang. en surround reciver, og der så jeg en Sanoy projektor, som blev brugt til fremvisningen, det var guf og så ærgede man sig over man havde købt for ca. et år siden en nyt fjernsyn i samme prisklasse. Sanyo PLVZ 2
Ja, den der Sanyo PLVZ 2 er så absolut en rigtig god mulighed, den vandt også en test på HIFI4ALL mellem 8 projektor'er. under DVDpriser kan man i Computersalg købe den til 13.000,- med fragt, så er det bare om det er et OK sted at købe en Projektor?
Men man bør jo under alle omstændigheder overveje, om man ikke helst vil have (har plads til) en CRT-projector (f.eks. AmPro eller Barco). De er meget fra nye af, men kan fås til mellem 10 og 20.000 (og opefter).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#6 Den fås vist til omkring 11.000 på shopman.dk. Jeg har selv købt en Sony MiniDV recorder gennem shopman uden problemer, men der kan selvfølgelig opstå noget rod, hvis skidtet går i stykker mm.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#9 Du skal være opmærksom på, at de (shopman) tager provision for at formidle kontakten til en udenlandsk forhandler (sikkert tysk). Men de står svjv inde for, at varen kan returneres, byttes, repareres, mm., hvis det bliver aktuelt.
Alternativt kan du evt. selv støve nogle gode (og pålidelige) tyske forhandlere op, der sender til DK.
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
#1 MuManden 21 år siden
Men hvad skal man egentlig kigge efter?
Er der nogle i kan anbefale og hvorfor?
Beløb MAX 15.000,-
Jeg kommer jo nok mest til at bruge den til Film(Meget overraskende)
#2 MuManden 21 år siden
Det må der da være!
#3 Kalle Ferm 21 år siden
#4 MuManden 21 år siden
#5 filmz-nemesis 21 år siden
Lærred - det er størrelse der gør det!
Projektor - hvad vil du vide!
Ellers kan du måske finde svar på nogle spørgsmål ang. projektorere på deres forum:
http://www.hifi4all.dk/forum/forum_topics.asp?FID=...
Jeg var nede hos tapeconnection.dk i Århus og skulle have en demo ang. en surround reciver, og der så jeg en Sanoy projektor, som blev brugt til fremvisningen, det var guf og så ærgede man sig over man havde købt for ca. et år siden en nyt fjernsyn i samme prisklasse.
Sanyo PLVZ 2
#6 MuManden 21 år siden
den vandt også en test på HIFI4ALL mellem 8 projektor'er.
under DVDpriser kan man i Computersalg købe den til 13.000,- med fragt, så er det bare om det er et OK sted at købe en Projektor?
#7 filmz-yoshimura 21 år siden
#8 filmz-lbw 21 år siden
#9 MuManden 21 år siden
#10 filmz-lbw 21 år siden
Alternativt kan du evt. selv støve nogle gode (og pålidelige) tyske forhandlere op, der sender til DK.