Jeg har en projektor der er i stykker. HIFIklubben vil indledningsvis have 1000,- for at sende den til Sverige til eftersyn, og mener det vil koste mig ca. 7-8000,- at reparere. Jeg har en indbosforsikring, som jeg gerne vil benytte i denne sammenhæng. Måske er det pæren der er gået men jeg vil ikke selv betale.. Kan i se hvor det bærer hen? Jeg vil gerne melde den itu ved min forsikring, så de giver mig en ny. Hvordan gør jeg det? Hvad siger en indbosforsikring til en ødelagt projektor? Jeg er villig til at køre forsikringssvindel på den, hvis man kan kalde det det. Om det er svindel ved jeg så ikke, for jeg ved jo ikke hvad problemet er.. Kan man ikke bare melde at man har tabt den på gulvet, så man kan få en ny? Man kan jo faktisk få en ny, for den pris den kostede fra starten, så hvorfor ikke?
Er der nogen der kan hjælpe mig, måske nogen der har erfaring fra samme?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Du kan da bare tabe den på gulvet. Så er det problem klaret ;o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
ja, det var også det jeg tænkte, men jeg kender ikke reglerne. Jeg kunne jo sige at jeg var ved at hænge den op, og at den røg ud af hænderne på mig. Gælder det? Jeg ved sku ikke så meget om de regler, men jeg vil jo gøre det, så det virker "rigtigt". Jeg har en kammerat der er elektronikmekaniker, der kan fake den, så det ligner en lynskade.. Hvad tror i er det bedste?
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg tabte (helt rigtigt) mine briller, så glasset knækkede et par steder og min indboforsikring (hos Codan) ville ikke dække. Så la' være med at smide den på gulvet, det giver dog nok bare en endnu større regning...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg mener også, at der er nogle forsikringsselskaber der ikke vil dække skader som følge af lynnedslag. Jeg er dog ikke helt sikker. Du bør i hvert fald lige kontrollere det først.
#4&6 Det afhänger helt og holdent af, om ens indboforsikring har det tilvalg, der hedder elskadeforsikring ... og for at det ikke skal väre lögn, falder en projektor ind under den kategori, der däkkes af elskadeforsikring 2, som bl.a. däkker beskadigelse af "särlige elektriske apparater" ved lynnedslag. Der er ikke andet for, end at du må tjekke dine forsikringspapirer (eller ringe til forsikringsselskabet), og så i övrigt finde på en historie, der kan sandsynliggöre, at der er sket et lynnedslag på en årstid, hvor lynnedslag er temmeligt själdent forekommende på disse breddegrader.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Fuck folk har en lad holdning til forsikring, det er fandme ikke underligt de er så fucking dyre, når alle idioterne skal have alt deres lort på forsikringen når de nu selv fucker det op. Kan i ikke bare bide i det sure æble og lære at behandle jeres ting ordentligt ? Hvis din projektor rent faktisk er gået i stykker af helt normale grunde, så burde du kunne få det dækket, men hvis du har lavet et eller andet selv, og godt ved det er selvforskyldt, hvorfor skal alle os andre så betale for det ? Hvis jeg kendte en eller anden elektronikmekaniker som gik og lavede "lynskader" for folk, skulle jeg glad og gerne melde ham og ham han laver det for, for forsikrings svindel. har folk ingen moral ?
#1 davenport 21 år siden
Jeg har en indbosforsikring, som jeg gerne vil benytte i denne sammenhæng. Måske er det pæren der er gået men jeg vil ikke selv betale.. Kan i se hvor det bærer hen? Jeg vil gerne melde den itu ved min forsikring, så de giver mig en ny.
Hvordan gør jeg det? Hvad siger en indbosforsikring til en ødelagt projektor?
Jeg er villig til at køre forsikringssvindel på den, hvis man kan kalde det det. Om det er svindel ved jeg så ikke, for jeg ved jo ikke hvad problemet er.. Kan man ikke bare melde at man har tabt den på gulvet, så man kan få en ny? Man kan jo faktisk få en ny, for den pris den kostede fra starten, så hvorfor ikke?
Er der nogen der kan hjælpe mig, måske nogen der har erfaring fra samme?
#2 chandler75 21 år siden
Så bliver du nød til at fake et indbrud eller en brand... - og så skal det også politianmeldes først :)
#3 filmz-yoshimura 21 år siden
#4 davenport 21 år siden
Jeg ved sku ikke så meget om de regler, men jeg vil jo gøre det, så det virker "rigtigt".
Jeg har en kammerat der er elektronikmekaniker, der kan fake den, så det ligner en lynskade.. Hvad tror i er det bedste?
#5 lagoni 21 år siden
#6 Jay El 21 år siden
#7 filmz-yoshimura 21 år siden
#8 Jay El 21 år siden
#9 davenport 21 år siden
#10 filmz-mr. pink 21 år siden
Hvis din projektor rent faktisk er gået i stykker af helt normale grunde, så burde du kunne få det dækket, men hvis du har lavet et eller andet selv, og godt ved det er selvforskyldt, hvorfor skal alle os andre så betale for det ?
Hvis jeg kendte en eller anden elektronikmekaniker som gik og lavede "lynskader" for folk, skulle jeg glad og gerne melde ham og ham han laver det for, for forsikrings svindel.
har folk ingen moral ?