Kan det virkelig passe, at der næsten ikke er nogen som har tænkt sig at vise Prometheus i 2D? Hvis jeg f.eks. tager fredag d. 1/6 så er dette alt hvad der dukker frem. BioCity Esbjerg viser den eksempelvis kun i 3D. Ærgerligt, så må man jo vente til den kommer på BR.
Den kommer ganske sikkert i 2D også, men biograferne laver åbenbart kun forudbestillinger til 3D, så folk køber de billetter i stedet.
Det samme skete til Avengers, hvor jeg bestilte til 3D og først nogle dage før premieren var der billetter til 2D, så jeg ændrede min bestilling i en fart.
Har lige snakket med Kino/Biocity/Nordisk Film, og ja den kommer i 2D, men kan (som i skriver) først bestilles ugen før. Virkelig noget pjat, og kun et forsøg på at drive flere penge ind, men fint de sender den.
#1 loki 12 år siden
#2 Åkepool 12 år siden
#3 Slettet Bruger [267796410] 12 år siden
Det samme skete til Avengers, hvor jeg bestilte til 3D og først nogle dage før premieren var der billetter til 2D, så jeg ændrede min bestilling i en fart.
#4 Åkepool 12 år siden
Latterligt.
#5 Slettet Bruger [267796410] 12 år siden
Men nu gi'r jeg Sir Scott en chance for at vise om han kan noget med 3D som de andre ikke kan.
#6 Åkepool 12 år siden
Samme her (og selvfølgelig også i Imperial), så han har bare at levere.
#7 loki 12 år siden
#8 elwood 12 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"