Gravatar

#1 loki 12 år siden

Kan det virkelig passe, at der næsten ikke er nogen som har tænkt sig at vise Prometheus i 2D? Hvis jeg f.eks. tager fredag d. 1/6 så er dette alt hvad der dukker frem. BioCity Esbjerg viser den eksempelvis kun i 3D. Ærgerligt, så må man jo vente til den kommer på BR.
www.peakoil.dk
Gravatar

#2 Åkepool 12 år siden

Da jeg bestilte billetter for et stykke tid siden, der var der kun 3D som mulighed, hvilket også undrede mig lidt.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#3 Slettet Bruger [267796410] 12 år siden

Den kommer ganske sikkert i 2D også, men biograferne laver åbenbart kun forudbestillinger til 3D, så folk køber de billetter i stedet.

Det samme skete til Avengers, hvor jeg bestilte til 3D og først nogle dage før premieren var der billetter til 2D, så jeg ændrede min bestilling i en fart.
Gravatar

#4 Åkepool 12 år siden

utyske (3) skrev:
biograferne laver åbenbart kun forudbestillinger til 3D, så folk køber de billetter i stedet.

Latterligt.
Gravatar

#5 Slettet Bruger [267796410] 12 år siden

Indeed sir, indeed. Hvis det ikke var fordi, at jeg allerede har sagt ja til en 3D-forestilling i Imperial, så havde jeg ventet på 2D-udgaven.

Men nu gi'r jeg Sir Scott en chance for at vise om han kan noget med 3D som de andre ikke kan.
Gravatar

#6 Åkepool 12 år siden

utyske (5) skrev:
Men nu gi'r jeg Sir Scott en chance for at vise om han kan noget med 3D som de andre ikke kan.

Samme her (og selvfølgelig også i Imperial), så han har bare at levere.
Gravatar

#7 loki 12 år siden

Har lige snakket med Kino/Biocity/Nordisk Film, og ja den kommer i 2D, men kan (som i skriver) først bestilles ugen før. Virkelig noget pjat, og kun et forsøg på at drive flere penge ind, men fint de sender den.
www.peakoil.dk
Gravatar

#8 elwood 12 år siden

De tør dog ikke skrive, noget om at 2D udgaven kan der bestilles til ugen før tsk tsk.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"

Skriv ny kommentar: