Gravatar

#1 Moog 12 år siden

Ja der er ingen tvivl fra mig om hvilken film der har været årets bedste ind til videre, Prometheus.

Jeg har hør en masse rygter om en directors cut, med helt op til 27 min ekstra. Ligeledes at den ikke vil blive lavet alligevel, men at de ekstra klip vil kunne ses på blu-ray udgaven.

Er der nogen der har kunnet rede alle trådene ud og fundet ud af hvad der bliver tilfældet?
Gravatar

#2 Richard Burton 12 år siden

Det er vist ikke til at finde ud af. Der har været meldinger om, at filmen på BD bliver 2 timer og 27 minutter. Men BD covers har indtil videre vist 1:59 og 2:04. Ridley har sagt, at filmen ER hans foretrukne cut og dermed et directors cut. Så personligt tror jeg, at der bliver tale om en masse slettede scener. Men omvendt, så har jeg ikke noget "at have det i" :) Det skal nok blive offentliggjort snart.
Jeg glemmer aldrig smagen af Werners ægte!
Gravatar

#3 elwood 12 år siden

Jeg har hørt at Jar Jar binks får en cameo.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#4 Richard Burton 12 år siden

#3 Det ville ihvertfald være en effektiv måde at generere interesse hos et andet og "mindre aktivt analyserende" publikumssegment :)
Gravatar

#5 elwood 12 år siden

Jar Jar Binks bytter rolle med vores "ven" i "dybfryseren"
Gravatar

#6 Richard Burton 12 år siden

Ja det skal nok gøre udslaget. To ewoker, en bekappet helt og en snurretop oveni hatten, så tror jeg du har et hit!
Gravatar

#7 Collateral 12 år siden

SIR Ridley Scott (6) skrev:
Ja det skal nok gøre udslaget. To ewoker, en bekappet helt og en snurretop oveni hatten, så tror jeg du har et hit!

Et totalt unødvendigt og alt for langt musikalsk indslag (gerne dårligt animeret) må vi også have!
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#8 Richard Burton 12 år siden

#7 Nu begynder det at ligne noget! Så lige en indisk fodmaler til at stå for kameraføringen og måske en japansk stortrumme sektion.
Gravatar

#9 elwood 12 år siden

Og Dub-Step!
Gravatar

#10 The Insider 12 år siden

#7, så ville filmen få en ekstra stjerne hos mig!
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: