#22 hehe hvis der en ting de sidste par dage har lært mig, så er det at folk er meget mere opmærksome på taste/stavefejl, men heldigvis på en god måde 8-)
Ja det er en meget, meget sindsyg "ting som ændrer på strømmen man kan få ud af stikkontakten (ikke bogstavligt self.)"
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
OK, jeg er ret sikker på, at det bliver 60 GB-versionen, jeg kaster mine penge efter.
To spørgsmål: 1) På visse indlæg lyder det, som om der er dårligere grafik på PS2-spil, hvis man spiller dem på en PS3 end på en PS2 - er det korrekt forstået (lyder meget sært i mine ører).
2) Hvilke spil er værd at investere i? Har selv overvejet: - VirtuaFighter 5 - Need For Speed ProSomething - Heavenly Sword - GT5 (når det kommer) - Fifa 08 - Assassin's Creed
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Grafikken skulle ikke være anderledes, men når du smider det op i 720p eller 1080p, bliver svaghederne ved grafikken jo nok endnu mere tydelige - der er dog mulighed for opskalering af spillene i de nyere firmware og de ser ganske fornuftige ud med det slået til.
#27 Til April udkommer GTA4 (hvis ikke det igen bliver forsinket) Det kunne også være een ide. Jeg køber i hvert fald en PS3 når spillet engang udkommer... Hvornår udkommer GT5?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#22 filmz-DocDoom 18 år siden
Det er jo sygt! ;-D
#23 elwood 18 år siden
Ja det er en meget, meget sindsyg "ting som ændrer på strømmen man kan få ud af stikkontakten (ikke bogstavligt self.)"
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#24 filmz-DocDoom 18 år siden
#25 inflector 18 år siden
#26 filmz-DocDoom 18 år siden
#27 filmz-yoshimura 18 år siden
To spørgsmål:
1) På visse indlæg lyder det, som om der er dårligere grafik på PS2-spil, hvis man spiller dem på en PS3 end på en PS2 - er det korrekt forstået (lyder meget sært i mine ører).
2) Hvilke spil er værd at investere i? Har selv overvejet:
- VirtuaFighter 5
- Need For Speed ProSomething
- Heavenly Sword
- GT5 (når det kommer)
- Fifa 08
- Assassin's Creed
#28 filmz-Kadann 18 år siden
Grafikken skulle ikke være anderledes, men når du smider det op i 720p eller 1080p, bliver svaghederne ved grafikken jo nok endnu mere tydelige - der er dog mulighed for opskalering af spillene i de nyere firmware og de ser ganske fornuftige ud med det slået til.
#29 MuManden 18 år siden
Jeg køber i hvert fald en PS3 når spillet engang udkommer...
Hvornår udkommer GT5?
#30 filmz-yoshimura 18 år siden