#29 i mellemtiden kan man mundter sig med GT5 Prolouge demo'en. som også er den bedste med hensyn til understøttelse af Rumble i den kommende Dualshock 3
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Oh well, det lader til at det er så godt som umuligt at opdrive en 60 GB-startpakke nogen som helst steder i landet, så det biver nok ikke den, jeg skal have.
Eller hvad?
Nogen der ved, hvor den kan skaffes?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#33 Den var udsolgt så sent som i går - er det noget, du har tjekket i dag?
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
har lige set den på electric citys hjemmeside, men om der er ens betydende med at de rent faktiskt har den...tjaa!!! men grunden til jeg kiggede er at jeg lige har overtalt konen til at mig og ungerne skal have fælles julegave i år....cool! det er rent win win!! Hælder mest til 60GB, da ungerne lige har fået BUZZ og har en del spil til ps2.....( den er så lige brændt af) derfor må der en 3´er til.
#36 Mit indtryk er, at man skal skynde sig ad h. til, hvis man vil have fat i en startpakke. Ingen af de forhandlere, jeg har talt med i går og i dag havde flere (EB Games, FONA, Bilka, BlockBuster etc. samt alle netforhandlere, jeg har fundet via edbpriser/spilpriser), og når lageret er tømt, kommer der jo ikke nye startpakker.
Startpakken er lavet for at få ryddet 60 GB'eren ad vejen, inden der kommer en 80 GB-version til januar. Den kommer efter sigende til at koste 5.000 for konsollen alene.
#36 Du har set den på Electric Citys hjemmeside, siger du? Jeg bliver bare redirected til Elgigantens hjemmeside, og der kan man kun få 40 GB-versionen.
#31 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#32 filmz-yoshimura 18 år siden
Eller hvad?
Nogen der ved, hvor den kan skaffes?
#33 Bohemian 18 år siden
#34 filmz-yoshimura 18 år siden
#35 MouseMickey 18 år siden
#36 filmz-bullettooth 18 år siden
#37 filmz-yoshimura 18 år siden
Startpakken er lavet for at få ryddet 60 GB'eren ad vejen, inden der kommer en 80 GB-version til januar. Den kommer efter sigende til at koste 5.000 for konsollen alene.
#38 filmz-yoshimura 18 år siden
#39 filmz-bullettooth 18 år siden
http://www.computercity.dk/
#40 Bohemian 18 år siden