Gravatar

#1 davenport 15 år siden

http://ps3mediaserver.blogspot.com/

Er der nogen der ved om det her fungerer? Så vidt jeg forstår kan man hente et program her, der kan få den almindelige comp til at snakke med sin PS3 og bruge den som mediaserver.
Kan det virkeligt passe, og hvad er mine muligheder så?

Jeg har før ytret ønske om at fx. spille wow på mit fjernsyn. Er det muligt hvis man gør det her?

Grunden til at jeg ikke bare prøver, er at jeg ikke har et trådløst netkort i den stationære, men dette kunne jo give anledning til at købe et, hvis det er noget der duer.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 Lord Beef Jerky 15 år siden

Vha. kabler kan du da sagtens sætte din computer op til fjernsynet... så skal du bare hive keyboard og mus ind foran fjernsynet.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#3 filmz-Utyske 15 år siden

PS3 Media Server kan bruges til at streame musik, film og billeder fra en PC til en PS3, også formater som PS3'eren normalt ikke kan afspille.

Men det kan ikke lade sig gøre at benytte den til at spille WoW, der skal du have en rigtig computer tilsluttet tv'et.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#4 davenport 15 år siden

Ok. Som sådan godt nok egentligt. Dvs. at man på denne måde kan undgå at købe et decideret mediecenter og bruge den til det? Og idf. er det godt nok, eller er det en nødløsning?
Gravatar

#5 filmz-Utyske 15 år siden

Det kommer an på hvad præcis du mener med "godt nok". :)

Jeg synes at det er brugbart, hvis man har nogle filmklip liggende på computeren, man gerne vil se på PS3'eren, fordi det kører som regel uden de store problemer. Det fungerer sikkert også fint til billeder, men PS3'eren er efter min mening ret håbløs mht. musik. Den afspiller det fint nok, men det er ikke voldsomt overskueligt, hvis man har en større samling.
De har ikke opfundet mange skarpe knive.. i skuffen og så er de jo ikke særlig stærke. De er skæve og vinde.. af fuld.
Gravatar

#6 davenport 15 år siden

Der kommer ikke bare en menu man kan navigere i eller hur?
Hæ hæ, du kender mig... Jeg er typen der altid tænker (bagefter) jeg troede lige.. ;)
Gravatar

#7 filmz-Utyske 15 år siden

Du benytter bare menuen på PS3'eren, du kan evt. forsøge at kopiere film og musik over på den for at teste det - den eneste forskel er, at du får et ikon der repræsenterer din server, hvor du så kan navigere rundt i de mapper du har delt.
Gravatar

#8 davenport 15 år siden

Tak :)

Skriv ny kommentar: